2024. szeptember 5., csütörtök

Devney Perry: Garnet Flats (Az Eden család 3.)


 " - Tizenhárom."

*

Talia Eden egy éven, két hónapon és tizenegy napon át volt szerelmes Foster Maddenbe. A 438. napon azonban elillant a szerelme, ugyanis Foster azon a napon jelentette be, hogy feleségül veszi Talia legjobb barátnőjét. Talia aznap megesküdött, hogy sosem gondol többet a férfira. 
Évekkel később Fosternek mégis van képe feltűnni a nő szülővárosában, Quincyben, hogy a segítségét kérje. 
Még alig száradt meg a tinta a válási határozaton, máris bocsánatkérésekkel és ígéretekkel felvértezve ostromolja egykori szerelmét. Talia tudja, hogy valami más is lapul a háttérben, hiszen Foster a titkok és hazugságok mestere, és hiába van Montana nagyságú önbizalma, Taliának eszében sincs segíteni neki a világbajnoki mérkőzésre való felkészülésben. 
De elfelejtette, hogy mi tette Fostert olyan sikeressé a ringben. A férfi kitartó, eltökélt, és nem adja fel, amíg vissza nem hódítja Talia szívét.



"Sosem leszel csak Talia. Számomra nem."

Az Eden család Talia és Foster második esély szerelmével folytatódik, ami tele van múltbeli sérelmekkel, szívfájdalmakkal, csavarokkal, félrekommunikálással, és egy MMA-harcossal, aki 7 évvel ezelőtt feladta a harcot Taliáért, majd aki újra felbukkan a színen, hogy megmutassa, megérdemli a második esélyt, és bármit megtenne azért, hogy Talia újra szeresse és bízzon benne. 

A szívem egy darabja Fosternél maradt, de nem bánom, mert ez a harmadik rész is legalább annyira szerethető, mint az első kettő. Menthetetlenül beleszerettem ebbe a kisvárosi romantikus sorozatba, és nem akarom, hogy vége legyen, közbe meg nagyon is várom a többiek történetét!! Talán a sorozat eddig legvitatottabb része a Garnet Flats, viszont nekem nagyon tetszett, sőt én meglehetősen élveztem olvasni, és igaz, hogy másabb, mint az eddigi Eden kötetek, viszont emiatt még nagyobb lendülettel kezdtem bele. Az tény, hogy az alapszituáció eléggé zűrös, viszont pont ezért élveztem felfedezni a múlt eseményeit, és az sem igazán zavart, hogy félrekommunikálás, illetve igazságok elhallgatásával vágunk bele a történetbe. Valahol számítottam rá, hogy másabb lesz, mint Knox vagy éppen Griffin kötete, de Devney Perry-nek nem tudok, és nem is akarok nemet mondani, mert Lucy Score mellett a kisvárosi romantika királynője, na meg Az Eden család az egyik legjobb sorozat, amihez az utóbbi időben szerencsém volt. Az írónő tuti valami mágiát vetettet be, mert a Garnet Flats is teljesen a hatalmába kerített. Alapvetően a második esély szerelmek nálam ilyen vízválasztóak, vagy szeretem őket, vagy nem. Talia és Foster viszont nagyon is megérdemelték azt a bizonyos második esélyt, és elég hamar befaltam a kötetüket. Nagyon jó volt, a dinamika kettejük között páratlan, az orvos x MMA-harcos felállás tetszett talán a legjobban, tele volt cuki jelenetekkel, aztán ezeket a cuki jelenteket olyan erős és szívet szorító részek követték, hogy az én pici szívemnek is betettek.

A Garnet Flats tele van érzelemmel, megannyi kérdéssel, szerencsére válasszal is, jó sok spicy résszel, és azt érzem, hogy mindegy mennyit olvasom Devney Perry regényeit, nem lesznek unalmasak, mert mindegyik másra fókuszál. Foster és Talia szerelme nem indult derűsen, de vajon a nehéz kezdés után lehet happy end a történetük vége, vagy Foster mindent tönkretett 7 évvel ezelőtt? Az angst része teljesen kicsinált, ugyanakkor pont ezért szerettem, mert megdolgoztatott, és nem adta olyan könnyen a boldogságot. 

Küzdeni és tenni kell érte azért, hogy megtaláljuk a vidám és boldogságtól túlcsattanó pillanatokat. Helyzettől függetlenül hol Talia, s hol Foster gondolataiba nyertem betekintést, és hazudnék ha azt mondanám, hogy nem élveztem elveszni az érzelmek viharában. Talia már az előző részekben is érdekes karakternek tűnt, akire érdemes odafigyelni, Foster pedig tökéletesen kiegészíti azt Taliában, amiben bizonytalan, vagy amihez úgy érzi, hogy még nem tett eleget. 

Ketten együtt tele vannak energiával, emberséggel és reménnyel. Az elején eléggé fájt látni, hogy mind Foster, s mind Talia boldogtalan, de ahogy szépen közelebb kerülnek egymáshoz, úgy lesz a kötet hangulata is vidámabb, aztán szépen bekopogtat az ajtón a való élet, a mindennapi tragédiák, és ezzel együtt Talia is nagyobb képet kap a kórházban végzett munkájáról, illetve arról, hogy leendő orvosként hogyan is illik bele a képbe.

A Garnet Flats, akárcsak az Indigo Ridge, illetve a Juniper Hill tele van szerethető pillanatokkal, Quincy bájával, illetve mindennapjaival, az Eden családdal, veszekedésekkel, könnyekkel, érzésekkel, megoldandó problémákkal, gyerekekkel, az élet rejtelmeivel, és egy olyan dinamikával és kémiával, ami miatt a düh és a megbocsátás fázisa is gyorsabban indul be, mint amire számítottam. Az érzelmi része valahol insta love, viszont Devney Perry-nek ez is nagyon jól áll. Arról nem is beszélve, hogy tele van 🌶️ jelenetekkel. 

Nagyon gyorsan megvolt az összhang a két karakter között, gyorsan a helyére kerültek a ki nem mondott szavak, ugyanakkor a Garnet Flats nem a gyorsasága miatt különleges, hanem amiatt, hogy zűrös, és tele van kérdésekkel, amikre tudnod kell a választ, és árulással, amin túl kell lépni, amit meg kell emészteni, és el kell fogadni, hogy a múlton nem lehet változtatni. 

Ha a valóságban történt volna meg az, ami Talia és Foster között, akkor azt mondanám, hogy red flag és ne, viszont Devney Perry-nek nem tudom ezt mondani. Zseniális egy nő, aki arra is rávesz, hogy olyat szeressek, amit amúgy nem pártolok. Egy varázslónő, én mondom!! Az árulás és a folytonos titkolózás, főleg az elején taccsra vágtak, de aztán felálltam, és csak élveztem azt, amit adott a kötet. A hangulat még mindig varázslatos, a téli Quincy elevenedik meg előttünk, ami talán annyira mesébe illő, mint amilyen érzés olvasni róla. 

A Garnet Flats két lélektárs története, akik elszakadtak a múltban, de a sorsuk fonala már az első pillanatban összeforrt, és ezt nem lehet olyan könnyen elszakítani. Van egyfajta sorsszerűség is a szerelmükben, hiszen míg a múltban Talia szíve darabokra tört, addig a jelenben képes a megbocsátásra, ugyanakkor jó lett volna, ha kicsit tovább húzza ezt az egész 'haragszom és utállak, nem akarlak az életembe' huzavonát, hiszen élek-halok az angsty románcokért. Ezeken a legjobb sírni, de komolyan!! 

Olyan volt olvasni a Garnet Flatset, mintha felültem volna egy érzelmi hullámvasútra, ami hol a mélybe taszított, hol pedig a mennybe emelt. Kemény munka volt, de a végére beérett a gyümölcse, és örülök, hogy újított az írónő, és annak is, hogy egy ennyire zűrös szerelmet bogozott ki. A Garnet Flats nem azért kedvelhető, mert egy szeretett sorozat harmadik része, hanem azért, mert Talia és Foster azzá tették. Nélkülük nem lenne ugyanolyan a kötet. A kettejük párosa kellett ahhoz, hogy érdekes és csavaros legyen a történet, ami tele van emberi sorsokkal, második eséllyel, nehéz döntésekkel, kísértéssel, és az élet akadályaival. Összességében nekem egy erős 4 csillagos élmény lett Talia és Foster szerelme. Mindenképp pozitívum, hogy nagyon gyorsan tudtam vele haladni, továbbá végig fenntartotta a figyelmemet, és nem engedte, hogy elszakadjak Taliától és Fostertől. Azért Fostert az elején egy kicsit sajnáltam, és a szívem egy darabja meg is szakadt miatta. Az írónő egy kapcsolat hullámvölgyeit helyezte elsősorban előtérbe, és csak utána jött a család, és a szerelem. Ha szereted a második esélyeket, illetve olvasnál egy kisvárosi románcot, amiben egy orvos és egy MMA-harcos szerelme a tét, ne hagyd ki Az Eden család harmadik részét, a Garnet Flatset!
" - Tudom, hogy fel tudod húzni a saját cipzárodat. Kinyitni magadnak az ajtót. Csak így próbálom visszaadni egy kis töredékét annak, amit tőled kapok."

"Kezdtem elveszíteni őt. Kezdtem újra elveszíteni őt. De lehet, hogy sosem volt az enyém."

"Véget ért az első menet. És kegyetlenül eltángáltak."

" - Egy srác voltam, aki örül annak, hogy van húsz dolcsi a zsebében, és tudja, hogy sosem lesz képes letenni a lábad elé a világot. 
- Sosem vágytam a világra. 
- Mégis neked akartam adni."

" - Nem szeretném, ha ki költöznél - böktem ki. - Szeretek úgy hazamenni, hogy te vársz otthon. Szeretek melletted ébredni az ágyban."



🛒 Felkeltettem az érdeklődésedet? Ide kattintva megrendelhető! :)



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Raquel Vasquez Gilliland: A növénybűvölő (A növénybűvölő 1.)

"A dédnagynéném, Nadia szerint rossz ötlet visszautasítani egy kísértettől kapott ajándékot." * A ​legenda szerint a Flores csal...