2020. március 28., szombat

Meghan March: Rád vágyom & Tiéd vagyok (Mr. Mount bűnös élete 2-3.)


"Szörnyű érzés fogott el. Olyan volt, mintha végignézném valakinek a halálát."

*

Szórakozik velem. A játékszere vagyok. Legalább nem lesz több adósság.
Gyűlölni akarom, de a testem nem hagyja. Hogy lehetséges, hogy vágyom rá és egyszerre félek is tőle?
Figyelmeztettek, hogy össze fog zavarni. Szálljak szembe a testi vágyaimmal?
Nem sejtettem, hogy totális zűrzavar lesz.
De tudhattam volna. Ha valamiben Mount benne van, akkor ott nincsenek szabályok.
Nem fogok behódolni. Nem lehetek gyenge. Követem az elveimet és kihozom a legtöbbet az együttműködésből, anélkül, hogy a szívem és a lelkem sérülne.
Csakhogy neki más tervei vannak…



Ami az enyém, azt meg is tartom, még Keira Kilgore-t is.
Nem elég, hogy tartozik nekem. Nem elég, hogy enyém a teste.
Többre vágyom.
Megpróbálhat ellenállni, de én sosem adom fel.
Semmi sem szakíthat szét minket.
Sem ő. Sem az ellenségeim. Senki.
Az adóssága egyetlen módon rendezhető, ha megkapom a szívét.

A tiéd vagyok a harmadik és egyben az utolsó része a Mr. Mount bűnös élete című trilógiának.


Miután elolvastam az első részt tudtam, hogy úgy kell nekikezdenem a többinek, hogy egybe, mert az írónő nemcsak szeret a meglepetés eszközével élni és a legizgalmasabb résznél abbahagyni, hanem nyomorgatni is szereti az olvasóját. Egy jó tanács, mindenképp egybe olvassátok, mert erősen függővéges és a folytatásra várni nemcsak idegőrlő, de lehetetlenség is. Hatalmi harcok, uralkodás, dark romance, érzelmek. Ezeket mind megkapja az olvasó. Egy igencsak különc szerelem története ez a trilógia tele fordulatokkal és csavarokkal. Akit egyszer rabul ejt, az nehezen szabadul tőle. De nézzük is, hogy milyen hatással volt rám a második és a harmadik rész. Vajon felnőttek a Téged akarlak-hoz?

Rád vágyom


Egy nagyon összetett, fordulatos, könnyen olvasható második részt kaptam tele BDSM vonatkozással, vágyakkal és érzelmekkel. A kötet elején megismerhetjük Mount korai életét, emberközelibb állapotba kerül. Látjuk a múltat és így a jelen is elfogadhatóbb. Nem mondom, hogy kedvenc karakterem lett, de már kezdem megérteni a működését. Keira továbbra is harcos szellem, akarattal és saját gondolatokkal. Ez a kötet egyszerre folytatja az első kötetben megismert alaphelyzetet és a hangulatot. A dark romance kedvelőknek igazi csemege. Egyszerre erőszakos, sötét és ádáz. Nem egy leányregény, de mégis olvastatja magát és akár egy délután alatt be lehet fejezni. Maga a cselekmény ezúttal is szerteágazó, tesztoszteronnal körülvett, kemény regény. Nincsenek benne drámák, csak a kemény igazság és ez az a regény, ami megüt mielőtt kedveskedne és megsimogatna. Már a regény elején bonyodalmakkal szembesülünk, ami végigkísér a köteten. Az élet árnyoldalát mutatja meg, de úgy hogy a változásra is ad esélyt. Hol a sárba tipor, s hol felemel onnan. Szexuális töltete az egész regényt uralja, s amikor már azt hinné az ember, hogy ennél rosszabb nem lehet, egy újabb csavart vet be és bolygat fel mindent. A karakterek most is baromi erősek, de kezdik az emberi oldalukat is megmutatni, a sebezhetőségüket, azt hogy ők is emberek. 

Egyszerre szexi és mocskos, mégis van benne valami, ami leláncol és rabbá tesz. Nyers erő, brutalitás. Ezek mind-mind kulcsfogalmak a regény megértéséhez. Ami igazán fenntartja az érdeklődést az a folyamatos csavarok, az adok-kapok helyzetek és a váltott szemszög. Nagyon sokat adnak hozzá ezek a regényhez. Az természetesen említenem sem kell, hogy megint akkora csavarral zárul a kötet, hogy csak na. 

Rendesen megkínozza az olvasókat az írónő. Emellett a birtoklási vágy és a tenni akarás birtokolja a regényt a sok csavar és kiszámíthatatlan cselekmény mellett. Nem lehet kiigazodni rajta, de a karaktereken sem. Érződik egy enyhe Stockholm-szindróma, de nem ezen van a hangsúly, hanem a vágyakon, a vágyódáson és a birtokláson. 

Mount egy bitang erős alfa, akit nehéz megtörni és aki ádázabb és veszélyesebb, mint eddig bármelyik alfa, akiről olvastam. Az biztos, hogy aki eljut a trilógia második részéig, már nem fogja abbahagyni, mert a fokozatos figyelemfelkeltés és a feszültség megteszi a hatását. Hiába dark romance elrabolja az olvasóit és addig nem ereszti, amíg el nem mondja a történetét.


Tiéd vagyok


A második kötet függővége annyira lesokkolt, hogy egyszerűen nem bírtam ki, hogy ne folytassam, illetve fejezzem be a trilógiát. Nem egy kötetet olvastam már az írónőtől, ezért kijelenthetem, hogy ez az eddigi legszexibb, legfékezhetetlenebb és legmocskosabb mind közül. Nemcsak vérig menő harcokkal és eszeveszett tempóval gyorsítja az eseményeket, hanem váratlan és sokkoló jelenetekkel is. Amit az első két rész alatt felépített, illetve elszórt utalást, azt most kifejti és bombaként rengeti meg az egész cselekményt. Hol azt érzi az olvasó, hogy túl intenzív, hogy túl érzelmes, hol meg azt, hogy belekerült egy ördögi körbe, amiből nem tud szabadulni. A Tiéd vagyok mérőben eltér az elődeitől. Egyszerre keményebb és értelmesebb is. Nemcsak a karakterek jelleme esik át egy hatalmas változáson, hanem a kimondatlan szavak és érzelmek is előtérbe kerülnek. Egy olyan keretet alkotva ezzel, ami felteszi arra a bizonyos i-re a pontot és egy egészen különleges kötetté teszi a trilógia harmadik részét. Úgy érzem, hogy mind közül ez a legveszélyesebb, olyan fordulatok és csattanók várhatóak, amikre lelkileg nem lehet felkészülni és ami az egész világot megrengeti. Nem egyszer tettem arrébb a kötetet, hogy most kell a pihenő, mert nagyon intenzív, nagyon gyors és piszok kegyetlen. Viszont érzelmek terén most a legkiforrottabb és végre nem kiszámítható. Már nem tudjuk, se Keira se Mount cselekedeteit előre, már nincs az, hogy van sejtésünk. 

A Tiéd vagyok egy igazi orosz rulett, ahol sosem tudhatod mikor és hol fog elsülni a fegyver, s ki lesz az áldozat vagy éppen az elkövető. Egy igazán méltó lezárást ad, úgy hogy közben a rejtett kis utalásokra is kitér, tényeket tár fel és megmutatja a kecsegtető jövőt. Ehhez viszonyítva a cselekmény is veszélyes, vad, mégis megmaradt a szexisége, ami az egész trilógia központi eleme és ami azzá teszi a regényeket, amik. 

Igazi élet-halál harc, vegyítve az akarattal és a szókimondósággal. Teljes mértékben odaláncolt a lapokhoz és a dark romance vonal legnagyobb örömömre megmaradt, de már nem olyan hangsúlyos, mint eddig. Vesztett a fényéből, ugyanakkor teret enged a valós érzelmeknek. Nemcsak Mount változik meg, hanem Keira is. 

Igazi királyi párossá növik ki magukat, akik nemcsak a whisky piacot, de New Orleans utcáit is uralják. Hadd mutassam be a királyt és királynőt, akik gondoskodnak arról, hogy jól érezd magad olvasás közben és hogy befald a három részt egy délután alatt.
"Úgy állt ott, mint egy királynő. A nő, aki még a királyt is megzabolázza, márpedig én királynak tartom magam."

" - Nem tudhatod. Írek vagyunk. Hiszünk a sorsban. Az igazi úgyis megtalál, és nem fog elengedni, ha rájön, mekkora kincset talált."

" - Igen. Elbűvölni. Csábítani. De nem szexuális értelemben, hanem érzelmileg. Udvaroljon neki. Mutassa meg, hogy ő tényleg más, mint a többi nő. Adja meg neki, amit szeretne."

" - Nem - válaszolja Lachlan a fejét csóválva, miközben az arcomat simogatja. - Nagyon tévedsz. Soha nem voltál zálogtárgy. Az első naptól kezdve királynő voltál. A sakktábla legfontosabb figurája."

" - Én vagyok maga az ördög, csak öltönyt viselek."

"Azt hittem, nevelőszülőknél vagy az utcán élni maga a pokol. Rájöttem, hogy ez tévedés. A pokol nem más, mint a kórház várója. Amikor fogalmad sincs, hogy az egyetlen nő, akit szeretsz, túléli-e, vagy meghal."



Ha te is elolvasnád a trilógiát ide kattintva megrendelhető!


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Carley Fortune: Várlak a tónál

" Észrevétlenül jutok el a néptelen recepciós pultig." * Találkozzunk ​egy év múlva… És ezúttal ne hagyj cserben!  Fern Brookban...