2024. október 7., hétfő

Clarissa Wild: Sick Boys - Beteg fiúk (Spine Ridge Egyetem 1.)


" - Te hozzánk tartozol."

*

Nem ​hittem nekik, amikor azt mondták, hogy megrontanak. Tévedtem. De még mekkorát. 
Azon az estén, amikor meghalt a nővérem, a lelkem egy része is vele halt, ezért fogadalmat tettem. 
Beiratkozom a Spine Ridge Egyetemre, ahogy ő is tette. Hogy megkeressem azokat, akik a haláláért felelősek… és bosszút álljak rajtuk. 
De aztán megismertem a Koponya és Kígyó Társaságból három beteg fiút: Felixet, Dylant és Alistairt. 
Durva, szívtelen és erőszakos pasik, akik megszállottan törekedtek arra, hogy megbánjam, hogy valaha is az egyetem területére tettem a lábam. 
Egyezséget ajánlottak: a testemet cserébe azért, hogy bepillanthassak az erőszakba, amit elkövetnek. Visszautasítani lehetetlen, megtagadni őrültség. 
Kíméletlenek, mohók és minden velük töltött másodperc maga a romlottság. A mérgüket egyenesen a szívembe fecskendezik, és a világuk beszippant. 
Mindezt a bosszú kedvéért. Amíg ez az egész valami mássá nem válik. Valami felbecsülhetetlenné. Valamivé, amiért mind a négyen ölni tudnánk. 
Figyelmeztetés: a regény bizonyos részei egyes olvasók nyugalmának megzavarására alkalmasak. Olvasd el a könyv belsejében lévő listát.


"Ha továbbra is hazudsz magadnak és elégszer mondogatod, hogy nem számít, akkor a végén elhiszed."

Ha azt hitted, hogy A rituálé vagy a Haunting Adeline volt a durva, akkor még nem találkoztál Felixszel, Dylannel és Alistairrel. Náluk romlottak, mocskosabb és gonoszak karaktereket keresve sem találsz. Földre száműzött ördögök, akiknek semmi sem szent, vulgárisak, tele vannak perverz vágyakkal és olyan szexuális éhséggel, amit nem lehet teljesen kielégíteni. Felperzselik a Spine Ridge Egyetemet, és nem véletlenül intenek óva tőlük. Kegyetlenek, és a vértől sem riadnak vissza. Velejéig romlottak. Mégsem tudsz nemet mondani nekik, és te is beleesel Penelope hibájába.

A Koponya és Kígyó Társaság tele van elvetemült, züllött és piszkos fantáziával megáldott férfiakkal. Olyan családok sarjaival, akik a bűnbe születtek, és akiknek nincs kárhozat. Bűnözők, korrupt zsaruk, alvilági személyek leszármazottjai járnak ide, akik nem hazudtolják meg a családi örökséget, nem szent előttük semmi, és nem félnek bepiszkítani a kezüket. Ha kell ölnek, dugnak vagy éppen megaláznak másokat. Akit egyszer kinéznek maguknak, azoknak nincs menekvés. Egy erősen toxikus közeget mutat be az írónő, tele maszkulin energiákkal, alfahím jegyekkel és megannyi tesztoszteronnal. A vért, illetve az erőszakot sem vetik meg, így akiknek a már felsorolt jelzők is sok, ne kezdjék el. A többiek is csak saját felelősségre, mert a Beteg fiúk tönkre fognak tenni. Hatalmasat meglepetés volt számomra ez a regény, mert nem tudtam, hogy mire is számítsak tőle. Szeretem a dark romance regényeket, a titkos társaságokat és az egyetemen játszódó történeteket is, így biztos voltam benne, hogy tetszeni fog, és akármilyen mocskos is volt nagyon gyorsan a végére értem, és végig olvastatta magát a történet. Elkezdtem és nem akartam abbahagyni, viszont egészséges szüneteket be kell iktatni, mert van jó pár olyan jelenet, ami sokként érhet, illetve ami miatt azt érzed, hogy elvesztetted a józan eszedet. Tipikusan egy olyan dark romance regény, ami nem való mindenkinek, de aki nyitott és túl tud lendülni a gyomorforgató részeken, annak tetszeni fog, és alig várja majd, hogy újra beléphessen az egyetem kapuin.

A történetet Penelope és a három srác szemszögéből olvashatjuk. Hol Pen, hol Felix, hol Dylan, hol pedig Alistair gondolatai, érzései, vágyai, mocskos képzelőereje elevenedik meg. Eleinte Pen egy ártatlan lánynak tűnik, aki ki akarja deríteni, hogy mi is történt pontosan a nővérével, tényleg egy tök átlagos lánynak írja le az írónő, akinek dühkezelési problémái vannak, és aki kicsit lobbanékonyabb a megszokottnál. Aztán megismeri a három srácot.

Felix, Dyaln és Alistair, habár mindannyian irtó perverzek és nem biztos, hogy össze akarnék futni velük megéri a pénzüket. Felix az alfahím, akit követnek, akinek a szava szent, viszont én nagyon nem tudtam azonosulni a karakterével, és nem igazán lett kedvenc. Imádom a gonosz karaktereket, viszont Felix szimplán csak szemét, aki élvezi, ha másokat gyötörhet, és a földbe tiporhatja a méltóságukat.

Mellette ott van Dylan és Alistair, a két kedvencem. A szívem Ali felé húz, de Dylan is megéri a pénzét. Míg az elején róluk sem tudunk olyan sokat, ahogy haladunk a kötetben úgy válik egyre világosabbá, hogy kik is ők, milyen személyiségjegyeket hordoznak a mocsok és a szexuális étvágy alatt. Dylan a megrögzött nőcsábász, a playboy, aki bárkit megkaphat bármikor, elég csak ránéznie az illetőre.

Ezzel szemben Alistair csendesebb, művészlélek, és emiatt lett ő a favoritom, mert hiába nyomja el a két srác ő mégis képes tündökölni mellettük, és a mocsok gyengédebb oldalát mutatja meg. Ha nem ebben a közegben, és nem ilyen formában találkoztam volna vele lehet simán elmegyek mellette, viszont a csendes álca senkit se tévesszen meg, mert Ali egy perverz kukkoló, aki ott jár a nyomodban, és sosem tudatod mikor vagy teljesen egyedül, és mikor leselkedik rád Alistair a sötétből.

A kötet erotikus része egyes helyeken durva, már-már gusztustalan, és súrolja a jó ízlés határát. Emellett why choose és reverse harem, azaz jelen felállás szerint 1 lány és 3 fiú. Maradjunk annyiban, hogy az írónőnek nagyon kreatívnak kellett lennie, és még így is néztem egyes pozitúrákon, hogy mit, hova és hogyan. A 🌶️ szintje nagyon erős, sőt kifejezetten lángol és poroltóval sem lehet eloltani. Azon csodálkozom, hogy olvasás közben nem gyulladt fel a kötet.

Vannak azok a regények, amiket csak 18 éven felül ajánlanak, na én a Sick Boyst még ennél is magasabbra lőném, hiszen sokkalta durvább, mint eddig bármelyik dark romance, amit olvastam. Nagyon sok benne a szex, de tényleg brutális mennyiségben kapunk, jóformán kb. nem is nagyon csinálnak mást a karakterek. Folyamatosan testnedvek, partnerek cserélődnek, és emellett a vért is csak úgy ontják. Na arról nem is beszélve, hogy tele van trágársággal, vulgaritással és kegyetlenkedéssel. A cselekmény nyomokban található meg, mert a hangsúly tényleg a szexen van, nem hiába írtam le, hogy hangsúlyos, a bosszú is erős jelennel bír, ugyanakkor a kettő ötvözete adja ki a Sick Boyst. A fiúk háttéréről is ad egy keveset, de nem éreztem azt, hogy minden kíváncsiságomat kielégítette volna, vagy azt, hogy elég lett volna. Penelope-val kapcsolatban a csavar jókor jött, szépen kiegészítette a durva részeket és azt, amiért Pen beiratkozott a Spine Ridge Egyetemre. A Sick Boys, avagy Beteg fiúk nemcsak a nevében beteg, hanem maga az egész történet is az. Nem olvastam még hasonlót sem, de az tuti, hogy a folytatásokat is akarom. Az írónő nagyon meglepett, és nem gondoltam volna, hogy ennyire wow lesz a kötet. Imádom a borítót, Nessie-t rajta, és úgy az egész koncepciót, majd ehhez jött egy olyan dark romance, amitől leesett az állam, és el kellet fordítanom a fejem, mert egyes jelenetektől én jöttem zavarba. Ha egy olyan sötét, mocskos és elmebeteg regényre vágysz, ami bekúszik a bőröd alá, és ami tele van káromkodásokkal, megalázó szituációkkal, vérrel, harccal, halállal és tömény erotikával, akkor ne hagyd ki Clarissa Wild Sick Boysát!
"Ne hagyd abba! 
Ne nézz vissza! 
Ne ess bele! 
Fuss!"

"Én nem gyűlölőm. 
Még akkor sem gyűlöltem, amikor megbüntettem. Azt gyűlöltem, amire kényszerített, hogy kénytelen voltam felnyitni a saját szívemet és ezer késsel felhasogatni."

"Felix tekintete agresszívvá válik. 
- Mókázunk egy kicsit! 
Dylan felugrik a helyéről, az arcára kiülő izgalomtól megkeményedik a farkam, máris tettre kész vagyok. 
- Oké, na, ez a beszéd!"

"Tetszik, hogy nem kérdezi meg, mi történt. Csak segíteni próbál."

" - Te sokkal kedvesebb vagy, mint a többiek. 
- Kösz, asszem - válaszolok és egy nevetéssel ütöm el a dolgot. - A minimumot nyújtom. 
- Igen, de ők még ennyire sem képesek."

"Mert ő maga is gonosz. Mind a hárman gonoszok."



🛒 Felkeltettem az érdeklődésedet? Ide kattintva megrendelhető! :)



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Chloe Liese: Mindig csak te (A Bergman fivérek 2.)

"Ren Bergman átkozottul boldog. Túlságosan is." * Ren ​Bergman a találkozásuk első pillanatától tudja, hogy Francine Zeferino ol...