2024. április 17., szerda

Ana Huang: Twisted Lies - Stella & Christian (Twisted 4.)


" - Stella!"

*

Nem ​a hazugság a legszörnyűbb dolog, amit megtenne ezért a nőért! 
A szívdöglesztő és kőkemény Christian Harper valójában egy úriembernek álcázott szörnyeteg. Az erkölcsöt nem tartja sokra, a szerelmet még annyira se, ugyanakkor nem tagadhatja a vonzalmat, amelyet a szomszédjában lakó fiatal nő iránt érez. Idővel ez a nő lesz legsötétebb vágyainak tárgya, az egyetlen hatalmas talány, amin képtelen kiigazodni. És amikor lehetősége nyílik rá, hogy a közelébe férkőzzön, saját szabályait megszegve olyan ajánlattal áll elő, amit nem utasíthat vissza. Minden szörnyetegnek van gyenge pontja. Az övé ez a lány. A megszállottja lett. Ő a szenvedélye. És ő a kivétel az összes szabálya alól. 
A kedves, félénk és a közösségi médiában szerzett hírneve ellenére introvertált Stella Alonso igazi romantikus lélek, aki évek óta fegyelmezetten tartja kordában a szívét. Két munkája mellett nincs ideje párkapcsolatra, és nem is igazán vágyik rá. De amikor a múltjából érkező fenyegetés elől annak a férfinak a karjaiba – és lakásába – menekül, akinél veszélyesebbel még életében nem találkozott, óriási a kísértés, hogy hosszú idő után ismét a szívére hallgasson. Mert bármilyen rideg is Christian, ha vele van, olyasmiket érez, amit azelőtt soha. Szenvedélyt. Biztonságot. Igazi vágyat. Szerelmüket titkok és hazugságok szövik át… és amikor az igazságra végre fény derül, lerombolhat mindent.



"Próbáltam távol maradni tőle, de nagyjából olyan értelmetlen kihívásnak tűnt, mintha a tenger próbált volna távol maradni a parttól. Lehetetlen."


A sorozat végéhez közeledve most már kijelenthetem, hogy ahogy haladtunk előre úgy lett egyre jobb és ezzel együtt egyre hosszabb a sorozat kötetei. A Twisted Lies tökéletes lezárás, a legvaskosabb, illetve a legsötétebb része a Twisted világának. Nemcsak Stellát ismerhettük meg közelebbről, hanem Christiant is, aki tökéletes beleillik a morally grey antihősök skálájába. Ez a negyedik rész erős, ugyanakkor baromi közel járt ahhoz, hogy letaszítsa Josh Chent a trónról, de erre még Christian Harper sem volt képes. Egy igazán lebilincselő, szórakoztató és elgondolkodtató részt kaptam, amiben olyan alapvető dolgok merülnek fel, mint az önbecsülés vagy éppen a szerelem kérdésköre.

Tudom, hogy sokaknak vagy nagyon tetszik ez a rész, vagy pont nem, de nekem a szívem egyik csücske lett. Ana Huang sorozata nagyon sokat jelent számomra, és az egyik szemem valahol sír, hogy ennyi volt, a másik viszont örül, hogy részese lehettem ennek a négy elképesztően erős nőnek és négy kemény pasinak a történetének, és végig ott lehettem velük, amíg megtalálták a boldogságot, és a másik felüket. Úgy igazán Juleséknál lettem kíváncsi Christianre és Stellára, addig Stella mint karakter elenyésző volt, kevésszer szólalt meg, és ha meg is szólalt valahogy sosem keltette fel eléggé a figyelmemet, aztán jött a Twisted Lies, és minden megváltozott. Nagyon közel került hozzám, mint karakter és ez a rész is egy teljesen új színben mutatta meg. Megismerhetjük az olykor csendes, de nagyon is kedvelhető Stellát, akinek az élete a social media, illetve a különböző partneri együttműködések körül forog, közbe meg tele van bizonytalansággal, és az élete sem mondható veszélytelennek. Ebbe a közegbe csöppen bele Christian Harper, akinek a jelenlétét az írónő már az előző részekben szépen elcsepegtette. Bevallom voltak kétségeim, de mire eljutottam a Twisted Liesig, addig minden elpárolgott, és átvette a helyét a nyugalom. Megérkeztem egy olyan világba, amiről oly szívesen olvasok, és olyan karakterek közé csöppenhettem megint, akiket imádok. 

A Twisted sorozat minden egyes kötete megállja egyedül is a helyét, viszont így az utolsó részt is befejezve tűnik csak fel igazán, hogy mennyire is szükség volt arra, hogy mindenki megkapja a maga döcögős, de boldog befejezését. A Twisted Lies pedig a lehető legjobb záró kötet, amit kaphatott a sorozat. Befejezve már értem, hogy miért Stella és Christian kapták a legtöbb teret, már ami a terjedelmét illeti a kötetnek, és egyáltalán nem bánom, hogy ők maradtak utoljára. Kellett ez a nagy durranás a végére, hogy miatta még többet akarjunk mind az írónőből, s mind ebből a világból.

S habár voltak elvárásaim, már ami a történetet illeti, sikeresen kijelenthetem, hogy mindent sikerült megugrani, sőt sokkal jobban tetszett, mint amire számítottam tőle. Valahol éreztem, hogy jó lesz, és szeretni fogom, viszont biztos csak akkor lehettem, amikor már javában benne voltam a cselekményben, és alig vártam, hogy új részleteket tudhassak meg. Nemcsak Stella élete, hanem Mr. Harperé is érdekelt, és minden egyes morzsára csak úgy ugrottam.

Stella oldaláról a zaklatás, a közösségi média jelenlét, illetve a szorongás, és önmagunk marcangolása, önbecsülés hiánya az, amire az írónő fókuszál. Megmutatja az influencerek világát, a jót, a rosszat és a lehetőségeket is, ami ebben a világban rejlik. Stella a kihívásokkal fejlődik együtt, és a végére már nem az a lány, mint aki az elején volt. Hatalmas fejlődésen megy keresztül, és ezért nem is lehetnék büszkébb rá.

Ezzel szemben Christian egy percre sem hazudtolja meg önmagát, és hozza azt a titokzatos, kicsit sötét, nagyon morally grey, azaz erkölcsileg megkérdőjelezhető magatartást, amit úgy vártam tőle. Ha kellett veszélyes volt, ádáz, és egy percig nem hagyott kétségek között. Nem köntörfalazott, és végig önmagát adta. A szexuális feszültség, illetve a be nem teljesült vágyak teljesen kikészítettek, s úgy mint Christian én is pengeélen táncoltam.

Az érzelmek, illetve a vágyak már a kezdetektől jelen vannak, mégis a beteljesülésre várni kell, nem is keveset. Egy bizonyos ponton kezdtem azt érezni, hogy soha nem fog semmi történni, és mindegy mennyit olvasok egyik fél sem szándékszik megtenni a kezdő lépést. Igazán idegörlő volt, viszont kellett az a Twisted Liesnak, hogy ne essenek egyből egymásnak a karakterek, hanem szépen érlelődjenek azok a bizonyos érzelmek, az indulatok, hogy aztán robbanva ledöntsenek a lábunkról.

A történet maga hosszú, a sorozat leghosszabb eleme, viszont így sem unalmas. Végig történik valami, ha nem a zaklatóval kapcsolatban, akkor Christian cégével, és végig tűkön ülve vártam, hogy újabb részlet rajzolódjon ki, és végre megtudhassuk ki áll mindezek mögött. Nagyon izgalmas, de egyben lassan kibontakozó cselekményt ad a Twisted Lies. A kellő helyeken pörgeti be az események fonalát az írónő, és a végsőkig játszadozik a türelmünkkel.

Nem titok, hogy egyszerűen le lehet venni a lábamról a fake dating és grumpy x sunshine történetekkel. Az írónő ezekkel a trope-kal játszva lavíroz végig a cselekményen, és mutatja meg, hogy a negyedik rész végére sem fulladt ki. Kicsit talán hosszabb volt, mint ami szükségesnek tűnik, viszont még így is örültem volna, ha nagyobb hangsúlyt fektet az Olaszországban játszódó jelenetekre. Persze a családi háttér, a jelenben felleledző problémák, és az érzelmek bimbózó kialakulása kárpótolt, ugyanakkor annyira imádtam Stella mindig vidám természetét és Christian morcos, ugyanakkor védelmező oldalát, hogy még ezt a kis hiányosságot is elnézem a Twisted Liesnak. Összességében úgy gondolom, hogy egy igencsak erős, érzelmekben gazdag, izgalmas és az utolsó oldalakig érdekes cselekményt kaptam. Van benne egy kis erkölcsileg megkérdőjelezhetőség is, de imádom a morally grey karaktereket, szóval számomra ez csak pluszt jelentett. A divatblogos, illetve influenszerkedős részek is a kellő helyeken jönnek elő, nincs akkora hangsúly rajta, mint amire számítottam, de ez így van jól. Pont nem vonja el a figyelmet, és arra fókuszál, ami igazán fontos: Stella és Christian párosára. Végezetül pedig örülök, hogy részese lehettem a sorozatnak, és annak is, hogy ilyen gyorsan elhozta nekünk a részeket a Maxim kiadó. Az biztos, hogy hiányozni fognak a karakterek, de azért remélem még fogunk velük találkozni. :)
" - És rád milyen benyomást tettem? 
- Ne tégy fel olyan kérdéseket, amelyekre nem akarod hallani a választ. 
- Te jó ég! Ennyire szörnyű? 
- Nem. Ennyire jó."

"Tudom, hogy nem juthatok el a mennyországba, de mit számít, ha ő uralkodik velem együtt a pokolban?"

"Ne ölj… kivéve, ha a kamupasidat azon kapod, hogy részt akar venni egy vacsorán a fennhéjazó családoddal."

"Én csak a véres kezemmel érinthetem őt, én csak egy csaló hazug szájával csókolhatom őt. Egy szörnyeteggel bújna ágyba, és még csak nem is sejtené…"

"Biztos volt itt valahol a mélyben egy történet, de az is tuti, hogy könnyebb lenne egy sziklából vért fakasztani, mint ma este kiszedni belőle azt a bizonyos történetet."




🛒 Felkeltettem az érdeklődésedet? Ide kattintva megrendelhető! :)



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Erin Sterling: The Kiss Curse - Átkozott csókok (Ex Hex 2.)

"A varázsige az volt:" Változzon ez a levél másvalamivé", és Gwynnevere Jones valóban másvalamivé változtatta a levelet, úgyh...