2020. február 15., szombat

Tomor Anita: Most már együtt álmodunk (Álmodtam már rólad 3.)


"Tisztán hallom a szívverését, érzem minden egyes lélegzetvételét. Csak ő és én vagyunk."

*

Vajon ​milyen érzés lehet belecsöppenni egy világba, ahol királyok és királynők harcolnak a hatalomért? Ahol minden pillanatban veszély leselkedik, és ahol sohasem tudni, kiben bízhatsz meg, ki a barát és ki az ellenség.
Liv éktelenül haragszik Davidre. A pasira, aki átverte, otthagyta és elhitette vele, hogy sosem volt számára több egy egyéjszakás kalandnál. Aki mellesleg azt sem vallotta be neki, hogy igazából egy titokzatos királyság trónörököse, amelynek kapuja Kambodzsa rejtett őserdejében nyílik, és ahová szinte senki sem juthat át. Liv most mégis ebben a felettébb hátborzongató világban, Indorában találja magát újra, ahol őt is elveszett hercegnőként emlegetik, és ami talán még meghökkentőbb, David menyasszonyának tartják. Sőt, parancsba adják neki, hogy hozzá kell mennie feleségül az egyetlen emberhez, akit per pillanat a legjobban gyűlöl.
Vajon létezhet szerelem egy vad és kiszámíthatatlan világban, ahol a trón jelenti az egyetlen hatalmat? Ahol még az sem kizárt, hogy egyik pillanatban azt hiszed, a férfihoz mész hozzá, akit szeretsz, a következőben pedig kiderül, az ellenség felesége lettél.
A hatalmas sikerű Álmodtam már rólad és Még mindig rólad álmodom című regények várva várt folytatása megérkezett! Tomor Anita ismét elkalauzol minket Kambodzsába és egy titokzatos, álomszerű világba, melyről nem is hinnénk, hogy létezik. Végigizgulhatjuk Liv és David szívszorító és szenvedéllyel teli, megható történetét.
Ez a rész minden oldalon kiszámíthatatlan izgalmat rejt! Ez a könyv garantáltan lebilincsel és rabul ejt!

Nem hittem volna, hogy ezt mondom de ez a harmadik kötet eddig a kedvencem a sorozatból. Akció dús, adrenalinbomba, minden oldalon történik valami, nincs megállás, igazi hullámvasút, egyszer fent s egyszer lent, mégis oly sok váratlan kaland és megannyi megoldatlan rejtély. Az álmokról meg ne is beszéljünk. Mindent felbolygat, aztán arcul csap, megfenyeget, elenged, kitárja a szárnyát, majd hagy a mélybe zuhanni. Eszméletlen volt.

Amikor elkezdtem a történetet még nem számítottam olyan csavarokra, mint amivel szembesültem. Hol eltátottam a számat csodálkozás közben, hol pedig a lélegzetemet is visszafogtam úgy koncentráltam. Imádom ahogy a fantasy elemei párosultak a valós világ elemeivel, hiszen hála a kötetnek én is az esőerdőben bóklásztam, én is láttam magam előtt a gyönyörű tájat és sajnos a veszélyt is érzékeltem. Igazi kulináris utazás, ami fejben történik. Tisztára mint egy Indiana Jones film. Jól felépített háttér, megnyerő karakterek, lélegzetelállító táj, élet-halál helyzetek, veszélyes események sorozata. Annyi de annyi minden történik egy oldalon, hogy az hihetetlen. Maga a könyv felér vagy 3-4 könyv izgalmával és történésével. Aki belekezd az egyhamar nem engedi el az biztos. A legjobban csak azt sajnálom, hogy nincs még a kezembe a negyedik rész. Én butus teljesen abban a tudatban éltem, hogy a harmadik az utolsó rész, pedig nagyon nem. Amennyire megszerettem a világot olyannyira lesz nehéz majd elengednem. Nemcsak Indora, hanem maga a karakterek, sőt még a veszélyes helyzetek is úgy hozzám nőttek. 

Kellett ez az adrenalinfröccs, nemcsak felrázott, de függővé is tett. Teljesen bekebelezett magának. Egy perc nyugtot nem hagyott, csak mondta és mondta a magáét. Ez tipikusan az a regény, amit teljes figyelemmel kell olvasni, mert ha csak egy percre is csökken a figyelmed és elkalandozol a következő oldalon már nem fogod érteni, hogy mi van, mert annyi minden történik. Első ránézésre egy csajos regénynek tűnik tele romantikával, na hát nem éppen. 

Kőkemény izgalom, olyan fordulatok, hogy kiesel a székből és olyan arculcsapások, hogy érzed a pofon helyét. Maga a történet nagyon magán hordja azt a bájt és természetességet, ami az írónőt jellemzi, s ez teszi még inkább olvasmányossá és feledhetetlenné. Tomor Anita megmutatja, hogy bizony a fantasy világában is helye van, s ha nem is ez a fő vonala, akkor is tud maradandót és valami egészen egyedit, különlegeset alkotni. 

David és Liv románca nem egy egyszerű tündérmese. Tele van vérrel, gonoszsággal, mesés helyszínekkel, verejtékkel, cselszövéssel, de megannyi örömmel és talánnyal is. Maguk a fejezetek felőrölnek, addig addig kínoznak, amíg úgy nem érzed, hogy te is ott vagy a csata kellős közepén vagy éppen a krokodilokkal teli folyóban evezel. Úgy éreztem, mintha egy világklasszis film újabb része játszódott volna le előttem, amit nem szakítanak meg reklámok és nincs az, hogy kapcsoljunk el, mert nem lehet. Még ha meg is állsz pihenni, hív, vonz, hogy gyere folytasd. 

Magam sem gondoltam volna, hogy ennyire erős és bitang izgalmas lesz. De minden elismerésem Tomor Anitáé. Nem tudok rosszat mondani erről a könyvéről sem, hiszen csodálatos ahogy a szavakkal bánik, amilyen természetesen veti papírra a gondolatait, s ahogy a történeteit felépíti. Egy csepp szerelem, jó nagy adag veszély és had szóljon. A Most már együtt álmodunk egy időzített bomba, ami arra vár, hogy robbanjon és darabokra szedje olvasóját. 

Ennyit izgulni egy könyvön én még sose izgultam. A cselekmény, a karakterek, a fennálló veszélyek és fordulatok. Levettek a lábamról, sőt ennél jóval többet tettek, rávettek arra, hogy újra és újra elővegyem a sorozatot és elmerüljek a nem szokványos világába.Összességében egy igazán szórakoztató, kikapcsolódást nyújtó regényt kaptam, ami egyetlen egy oldalon sem volt unalmas vagy éppen sablonos. A fantasy elemek teljesen a helyén voltak. 

Hol elborzasztott, s hol elkápráztatott a regény, de 80%-ban izgultam, néhol féltem, hogy mik lesznek még itt és fog e valaki megsérülni. A kis útitárs felbukkanása megmelengette a szívemet és jókat mosolyogtam rajta. Eszméletlen cuki. Nekem is kell egy otthonra. Liv és David párosa mindig is erős volt, de ez alatt a kötet alatt ütközik ki, hogy mennyire. A lezárás pedig wtf??? Remélem csak egy álom. Ja igen, az álmok. Imádtam, ahogy egy pillanat alatt képesek megváltoztatni az egész cselekményt és annak a kimenetelét. Sose lehettem biztos benne, hogy ami megtört az valóban az aminek látszik vagy csak egy álom. Ez a csavar benne zseniális. Le a kalappal. Nagyon várom már a negyedik a részt. Ami szerintem az utolsó lesz, de még nem állok készen elengedni a szereplők és a világ kezét. Magának a világnak a felépítése azért is volt igazán egyedi, mert valós tájak és helyek tapasztalatait rakta bele az írónő, s ezáltal még személyesebb és még szebb lett az egész.
"Ha valaki két nappal ezelőtt azt mondta volna, hogy ma egy tigriskölyökkel az ölemben ülök ezen az imbolygó vízi alkalmatosságon, egészen biztosan kinevettem volna. Hihetetlen! Hogy pont egy tigriskölyök válasszon gazdájának!?"

" - Ezt nem tudhatod. Egyikünk sem tudhatja, mi lett volna, ha... Sosincs olyan, hogy mi lett volna, ha... Az van, ami megtörtént."

"Ha egyszer királlyá koronázzák, ő lesz a valaha volt legsármosabb uralkodó, efelől semmi kétség. Senki se fog tudni ellenállni neki."



Köszönöm szépen a recenziós példányt Tomor Anita írónőnek! Ha te is elolvasnád ide kattintva megrendelhető 20%-os kedvezménnyel!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Carley Fortune: Várlak a tónál

" Észrevétlenül jutok el a néptelen recepciós pultig." * Találkozzunk ​egy év múlva… És ezúttal ne hagyj cserben!  Fern Brookban...