2023. február 28., kedd

Lynn Painter: Véletlenül Amy


 "- Amy?"

*

MINDEN ​EGY KÁVÉVAL KEZDŐDÖTT… 
Isabella Shay alapvetően egy őszinte ember. Ám amikor késésben van az első napján álmai munkahelyéről, és a barista már háromszor elkiáltotta, hogy „Amy”, mindhiába, Izzy olyat tesz, ami különben sosem jutna eszébe. Izzy elveszi azt a Pumpkin Spice Lattét… Pontosan ilyet rendelt, ki is fizette, csakhogy jóval később kerülne sorra, ezért azt motyogja, „én vagyok Amy”, és felkapja a poharat. Amikor azonban megfordul, egyenesen belerohan a legvonzóbb pasasba, akit valaha látott, italát a férfi divatmagazinba illő ingére és nyakkendőjére loccsantva, ami egy igazi véletlen találkozáshoz vezet. 
Szikrázik a levegő, és minden nagyon ígéretesnek tűnik, mígnem a pasi ezzel búcsúzik: „Holnap találkozunk, Amy.” Atyaég! Másnap feltétlenül ki kell majd igazítania a férfit. Csakhogy amikor az új munkahelyén bemutatják neki a részlege alelnökét, az nem más, mint Blake Phillips – a dögös pasi a Starbucksból. 
És lehet, hogy a férfi elbűvölő volt „Amy”-vel, de Izzyvel arrogánsan és mogorván viselkedik, a magyarázatát pedig egy cseppet sem találja viccesnek. VÉLETLEN TALÁLKOZÁS + MOGORVA/ÉDES + BARÁTOKBÓL SZERELMESEK = MIÉRT PONT AMY? 
Lynn Painter, a fergeteges Mr. Téves Szám szerzője ismét mesterművet alkotott.


A lelkemnek pont egy ilyen bájos történetre volt szüksége. A napokban fejeztem be az Outer Banks 3. évadát, ami teljesen a padlóra küldött, a fejemben csak úgy záporoznak az újabb és újabb kérdések, emiatt úgy gondoltam, hogy egy vidámabb, lazább regény kell most nekem ahhoz, hogy kizökkentsen ebből az állapotból, és ehhez a Véletlenül Amy tökéletes volt. Imádom a cicákat, és a történetben akad 3 is, így már nálam ekkor biztos volt, hogy kedvenc lesz.

A Véletlenül Amy egy felettébb szórakoztató és légies történet, amit pillanatok alatt ki lehet olvasni. Könnyed, romantikus és hozza a már jól ismert Lynn Painter hangulatot. Előtte csak a Mr. Téves Számot olvastam Paintertől, de basszus, én imádom azt, amit csinál. Biztos vagyok benne, hogy nemsokára a többi regényére is sort kerítek, mert valami eszméletlen cukik, és nagyon jól bánik a szavakkal az írónő. A Véletlenül Amy gyógyír a léleknek, és hatalmas boldogsághormont szabadít fel benned. Rosszkedv ellen tökéletes orvosság, ami nem okoz mellékhatásokat, talán csak annyit, hogy a kötet után neked is be kell minimum egy cicát szerezned. Konkrétan éltem-haltam a cicás jelenetekért, arról nem is beszélve, hogy Izzy cicáját Éjúrnak hívják. Hát menten elolvadok. A beszólogatások és cicás infók hatalmas mosolyt csaltak az arcomra. Ha meg kellene írni a tökéletes romkomot, ami tuti tetszene nekem, és ami biztos favorit lesz, az konkrétan a Véletlenül Amy. Végig olyan érzésem volt, mintha Lynn Painter célzottan nekem alkotta volna meg Izzy és Blake párosát. Imádtam őket együtt, és végig izgultam, hogy vajon mi lesz a sorsuk. Van benne szerelem első látásra, beosztott-főnök viszony, egy kis tabu és megannyi macskaszőrrel átitatott oldal.

Blake már az elején szimpatikus volt, arról nem is beszélve, hogy így leírva szexi is, az meg már tényleg csak ráadás, hogy cat daddy. Lynn Painter mindenből adott neki egy kicsit, így bebiztosítva magát, hogy kétség se férjen ahhoz, hogy bizony kedvenc karakter lesz belőle. Ha nagyon őszinte akarok lenni, az a helyzet, hogy a Véletlenül Amy és Blake simán lepipálták Mr. Téves Számot. Ez van, de Colin labdába sem rúghatott Blake mellett. Szőrös szívű vagyok, tudom. :)

Amy, azaz Izzy egy igazi forgószél, aki mindent és mindenkit elsodor. Igazi meet cute találkozás az övék, és nemcsak arra játszik rá az írónő, hogy bárhol megtalálhat a szerelem, hanem arra is, hogy sosem tudhatod mikor jön el. Igaz nekem kicsit gyors Izzy és Blake tempója (vagy mondjam inkább azt, hogy ijesztő?). De Izzy minden gyors pillanatért, és hamar kimondott érzelemért kárpótolt. Vicces, kicsit szerencsétlen, szeleburdi, de nagyon szerethető karakter.

A regény felét szerintem miatta nevettem végig, vagy ha nem nevettem, akkor mosolyogtam és sokat fogtam, illetve csóváltam a fejem. Nem egy nagy 'was ist das', mégis annyira jó volt. Számomra 5 csillagos élmény, és hiszem, hogy a legmorcosabb szíveket is fel tudja olvasztani Lynn Painter regénye. Arról nem is beszélve, hogy olyan jó hangulatot áraszt magából, ami miatt nem tudsz nem feldobódni, és max fokozaton átélni az eseményeket.

Izzy-n konkrétan nem lehet nem jókat nevetni. Ő egy olyan karakter, aki miatt a legmelankólikusabb buli is egyik pillanatról a másikra megtelik nevetéssel. Arról nem is beszélve, hogy az unokatesói őrültek. A Plakátseggfej Kihívás egyszerűen zseniális és valahol gonosz is. De még ez is illik a történethez, és a mi dilinyós főhősnőnkhöz. Az üzenetek és párbeszédek pedig már tényleg csak hab a tortán. Lynn Painter nagyon ért ahhoz, hogy egy látszólag egyszerű történettel kikapcsoljon, és megmutassa, hogy nem kell világmegváltó dolgokat írnunk azért, hogy felfigyeljenek az emberek arra, amit mondunk.

A romkomok a gyengéim, akármilyen elcsépelten is hangzik, de bizony így van. Nemcsak nézni (itt főleg Chris Evans "régi" romantikus komédiáira gondolok, amiket imádtam, és nem tudtam megunni, igazából még most is szívesen nézem őket), hanem olvasni is jó őket (szintén nagy kedvenceim, főleg ha szerethetőek). Lynn Painter az egyik legszórakoztatóbb romkom író, akitől eddig olvastam. A Véletlenül Amy egy PSL-lel kezdődik (Pumpkin Spice Latte), de annál jóval többel ér véget. Összességében én nagyon nagyon élveztem, és még munka mellett is villámgyorsan kiolvastam. A karakterek végig mellettem voltak, a szexuális feszültség csak úgy áradt belőlük, de pont ettől olyan élvezhető a Véletlenül Amy, hogy vannak benne érzelmek, de közben el is vannak egy ideig nyomva. Piszkálódással és beszólogatásokkal enyhítenek ezen a feszültségen, és bizony az a bizonyos tűzijáték sem maradhat el a végéről. Egy szó, mint száz. Olvassátok és szeressétek ti is ezt a könnyed romantikát, ami nem mellesleg aranyos, és tele van cuki szőrmókokkal, azaz cicákkal. Macskabarátoknak egyenesen kötelező olvasmány!!

" - Esküszöm, ha nem lenne már macskám, könyörögnék neked, hogy menjünk el a menhelyre, és válasszunk ki egy nyuszit - mormolta rekedt hangon a férfi."

" - Mondd meg neki, hogy Éjúr ma lehányta az ágyamat, úgyhogy behajtom rajta." 

" - Éjúr az öledben ül.
- Miért idézi ez azt a kellemetlen képet, mintha Ben Barnes a combomon heverészne?"

"Megjegyzés: Minden alkalommal, amikor a férfi "Iz"-nek szólította, egy szexangyal megkapta a szárnyát."

" - Miért érzem úgy, hogy ez a telefonszex "macskás hölgyes" változata?
Izzy harsányan felnevetett, és azt mondta:
- Ó, ez nagyon is az, Blake! Mondd el, mi van rajtad, amikor a kanalat fogod. Gyorsan vagy lassan nyalja? - búgja kéjes hangon."

" - Tudtad hogy a puccos öltönyöd alatt egy macskás hölgy rejtőzik?"




🛒 Felkeltettem az érdeklődésedet? Ide kattintva megrendelhető! :)




Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Carley Fortune: Várlak a tónál

" Észrevétlenül jutok el a néptelen recepciós pultig." * Találkozzunk ​egy év múlva… És ezúttal ne hagyj cserben!  Fern Brookban...