2021. július 6., kedd

K. M. Holmes: Neked megadom magam


"Az én történetem is nagy álmokkal kezdődött. Viszont hiába nyúltam utánuk és törtem értük magam, soha nem voltam képes arra, hogy akár egyet is megvalósítsak közülük."

*

Engedd, ​hogy a vágy magával vigyen! 
Jillian Cartert sosem kényeztette el az élet. Keményen meg kellett küzdenie mindenért. A jelenlegi helyzetét viszont szívből utálja. Tudja, hogy változásra van szüksége, de a sors hamarabb lép helyette. 
És a sorsnak neve is van: úgy hívják, Colton. A férfi érkezésével minden a feje tetejére áll, és Jillian hiába is tiltakozik ellene, rabul ejti őt. Talán azért, hogy kihasználja, talán azért, hogy megmentse… 
Colton Moran az a típusú ember, akinek nem lehet ellentmondani. Mindig megszerzi, amit akar, és ez alól Jillian sem kivétel. Nem számít, mi az ára, csak az, hogy birtokolja őt. Arra azonban nem gondolt, hogy a tettének milyen következményei lesznek, és milyen titkokra derül fény. 
„Ugyanabba a csapdába léptünk mindketten. Ő is képtelen volt szabadulni tőlem, és tudtuk, hogy csak úgy menekülhetünk meg, ha nem állunk ellen a kísértésnek.” Vajon együtt képesek leküzdeni az akadályokat? 
Létezik kiút egy olyan világból, amelyet az alvilág birtokol? Van esélye két megtört szívnek az egyesülésre? 
K. M. Holmes legújabb, izgalmas történetében a vágyódás mindent elsöprő és újrateremtő erejéről mesél.

Számomra 2020 felfedezettje K. M. Holmes volt, s emiatt is vártam már annyira az új regényét, de felejtsétek el a csillogást, a pompát és azt a légkört, ami Hollywoodot jellemzi, mert a Neked megadom magam nem olyan, mint az eddigi K. M. Holmes regények. Veszélyesebb? Igen. Veszedelmesebb? Igen. Ennek ellenére könnyen olvasható? Igen. Megbántam, hogy elkezdtem? Határozottan nem. Lebilincselő? Igen. Rabul ejt? Minden bizonnyal. Szexi? Ahol kell, ott teljes mértékben. Szerettem olvasni? Mi az hogy. Imádtam!!

Kíváncsian kezdtem bele ebbe a regénybe, mivel tudtam, hogy más lesz, mint amit eddig megszoktam az írónőtől, s ezért is élveztem annyira olvasni. Ne értsetek félre, imádom az előző köteteket, de a Neked megadom magammal egy teljesen új oldalát mutatja meg az írónő. Megmutatja, hogy még mindig szókimondó, vagány és nem fél semmitől. A karakterei még mindig egyediek, kemények és ami a szívükön, az a szájukon. Ha kell beszólogatnak egymásnak, de ha épp olyan a légkör, akkor egymásnak esnek, és felforrósítják a hangulatot. K. M. Holmes harmadik regénye nem szűkölködik szenvedélyben, érzelmekben, veszélyekben, s titkokban sem. Nagyon titokzatos és érzéki történetet kaptam, ahol nemcsak Colton kap szerepet, hanem Jillian is, akinek imádom a nevét. Maga a történet sem szokványos módon kezdődik, mondhatnám azt is, hogy a szürke kisegér kalandjai első részét olvashatjuk, ahol a kötet végére igazi tigris lesz belőle, s egy csipetnyi szürkeség sem marad belőle. Jillian már az első oldalakon bemutatkozik, megmutatja, hogy ki is volt Colton előtt és ez a kötet az ő története, ahol végre igazán magára talál, ahol már nemcsak bontogatja a szárnyát, hanem megtanul repülni is, és veszélyesebbnél veszélyesebb szituációkba keveredik. 

Többek között a maffia kezébe kerül, de eljutunk a Bahamákra és Kubába is, ami a szépsége mellett akciódús és ledöbbentő jeleneteket is hordoz magával. A cselekmény ehhez mérten hol eszeveszetten izgalmas, s hol a végletekig veszélyes. Nincs egy olyan pillanat, amikor megnyugodhatna az ember, mert a kötet olvasása közben bizony az egekben lesz a vérnyomásunk, olyannyira magával ragadó és energiával teli a kötet. 

S habár nem egy egetrengetően hosszú kötetről van szó, így is nagyon sok minden történik, olvastatja magát és oldalról oldalra egyre inkább a sorokhoz bilincseli olvasóját. Nemcsak a cselekmény miatt érdemes időt szánni rá, hanem a karakterek miatt is. Jillian igazi átalakuláson esik át, szenved, fél, de ugyanakkor szeret is, és kilép a maga kis burkából és fényt derít a múltja egyes darabjára. Aztán ott van Colton, aki szexi, odaadó, védelmező, ugyanakkor veszélyes és titokzatos is. Nem ismerjük a múltját, személy szerint én nehezen is bíztam meg benne, de az biztos, hogy mellette nem unalmas az élet.

Sokkal inkább fájdalmasabb és fordulatokban bővelkedő. De vajon melyik a jobb? Élni a saját kis buborékunkban és nap nap után létezni vagy végre kilépni ebből a körforgásból, veszélybe sodorni magunkat és megtalálni a szerelmet? A kötet erre ad választ, de azt garantálom, hogy mire eljutunk oda, addigra elfelejtjük, hogy mire is kerestük a választ, mert Colton ledönt a lábadról és addig nem ereszt, amíg fel nem kavarja az életed. 

Az írónő egy újabb csodát alkotott, amit nagyon szívesen olvastam volna még tovább, és nagyon nem akartam, hogy vége legyen. Imádtam, hogy ennyire veszélyes, hogy titkokat rejteget, hogy nem adja könnyen magát, hogy ahol az kellett ott piszkosul szexi volt és azt is imádtam, hogy nem lehettem biztos a lezárásban, hogy vajon happy end lesz a vége, vagy sem. Az akciódús jelenetek kedvelőinek igazi csemege!

Ha szereted a gyors lefolyású, pörgős, de annál inkább érzelmekben és túlfűtött vágyakban teli, veszélyesebb, sötétebb regényeket, akkor ez a neked való kötet, ne keress tovább. Ezután az elsöprő erejű, felkavaró regény után csak még jobban várom az újabb és újabb K. M. Holmes regényeket, mert Melinda bebizonyította, hogy nagyon is rászolgált a bizalmamra, és fog ő még meglepetéseket okozni nekem. Mindezek mellett más kultúrákat mutat be, teljesen beszippant és nem ereszt. Nagyon szerettem benne, hogy nem maradt meg egy helyen, a széllel szálltunk, s a veszélyek ellenére is új vizekre eveztünk. Eltöltöttünk egy cseppnyi időt a Bahamákon, majd Kubába vettük az utunkat, közben szívfájdalom is ért minket, de nem engedte, hogy a porba hulljunk, a végig segített fennmaradni. Egyetlen egy dolog van, amivel nem vagyok kibékülve, az pedig az, hogy lehetett volna hosszabb és néhány jelenet terjedelmesebb és az átívelések finomabbak. Továbbá számomra az érzelmi szál annyira nem hiteles, kicsit kapkodós, kevésbé van alátámasztva, mint az írónő előző két regényénél. De összességében úgy érzem, hogy ezzel az új iránnyal is képes lehengerlő és kmholmes-os lenni, és teljes mértékben érződik az írónő egyedi stílusa, a szókimondósága és az a báj, amit az előző két kötet alatt oly megszerettem az írónőben. Amit még muszáj kiemelnem az az, hogy a váltott szemszög ennek a kötetnek különösen jót tett, mivel pikantériát és szexiséget kölcsönöz ezáltal a kötetnek, s még különlegesebb és szórakoztatóbb lett tőle a regény.
" - Nem is ismerjük egymást.
  - Néha... egy pillantás is elég, hogy tudjuk, kit sodort felénk az élet."

"Egyszer azt mondta nekem a nagymamám, hogy nincsenek véletlen találkozások. Mindenki okkal lép be az életünkbe. Csak még nem jöttem rá, hogy Coltonnak mi az oka."

" - De én nem a biztonságra vágyom, Colton, hanem rád! - néztem rá párás szemmel, de nem engedtem, hogy akár egy könnycsepp is legördüljön az arcomon."




  🛒 Felkeltettem az érdeklődésedet? Ide kattintva megrendelhető! :)


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Carley Fortune: Várlak a tónál

" Észrevétlenül jutok el a néptelen recepciós pultig." * Találkozzunk ​egy év múlva… És ezúttal ne hagyj cserben!  Fern Brookban...