2020. augusztus 4., kedd

Marilyn Miller: Küzdj velem



"Emlékszem az első meccsemre. Az ellenfelem úgy kiütött, hogy azt hittem, ott maradok."

*
Két ​ellentétes világ és egy szenvedélyes szerelem. Egy bokszoló, Derek Deckart, aki elismert sportember, és persze igazi nőcsábász. Egy férfi, akit körülvesz a csillogás, akinek mindene megvan, amire egy férfi vágyhat. Az élete azonban teljesen megváltozik, amikor megismerkedik Naomival. Két ellentétes ember, két ellentétes világ, ami bizony hamar megmutatkozik. Naomi nem tudja elfogadni Derek brutális világát. Ám a kettejük között lévő vonzalom annyira erős, hogy a határok, melyek elválasztják őket egy napon elmosódnak. Izgalmas és szenvedélyes szerelem alakul ki köztük és mindkettejük élete megváltozik. Mikor azt hinnék a boldogság örök, a sors közbeszól, és egy tragikus napon minden megváltozik. A boldogság szertefoszlik és álmok hullnak darabokra. És az igazi küzdelem még csak most kezdődik… Feladhatjuk-e az álmainkat, vagy önmagunkat azért, hogy a másik boldog lehessen? Küzdhetünk-e akkor is, ha minden elveszett, amit egykor szerettünk? „Amikor eléred az elérhetetlent a lelked szinte szárnyakat kap. Erősebb leszel, mint valaha, nem lesz olyan, amit ne bírnál ki érte. Mert adjon a Sors újabb és újabb pofonokat, te állni fogod, mert legbelül érzed, hogy érte megéri KÜZDENI!”

Nem ez az első regényem az írónőtől, viszont a Küzdj velem az írónő második nyomtatásban megjelent regénye és ez érződik is. Nem olyan rég megjelent a kötet bővített kiadása, viszont én még az eredetit olvastam el, ami egyrészt vékonyabb és igaza volt az írónőnek abban, hogy kibővíti, mert így első olvasás után is maradtak bennem kételyek, vannak részek, amiket bővebben kifejtenék, de nagyon kíváncsi vagyok, hogy mikre és milyen módon tért ki Marilyn, amint lehet azt is szeretném elolvasni, mert Derek Deckart sosem adja fel és addig küzd, amíg minden tökéletes nem lesz.

Újabban sport lázban égek és égre-földre kutatom a sporttal kapcsolatos szórakoztató irodalmat, azon belül is inkább a romantikusabb-erotikusabb köteteket. Nagyjából tisztába vagyok azzal, milyen eszközökkel és stílusban ír az írónő, viszont a Küzdj velem alatt ez a stílus még nincs kiforrva, emiatt nagyon érdekes volt, ahogy fejezetről fejezetre egyre több információt és tudást kaptam. Nemcsak a boksz világába vezet be, hanem rámutat arra is, hogy hiába tűnik néha az élet túlságosan keménynek, nem szabad feladni. Küzdeni kell, harcolni és addig menni előre, amíg el nem érjük azt, amíg azt nem érezzük, hogy megtaláltuk a számításainkat és azt a jelent, amit élni akarunk. Mind a karakterek, s mind a cselekmény erre épül rá, még akkor is, ha ez az elején nem is látszik. Ahogy elkezdtem olvasni bevallom nem fogott meg annyira, mint amennyire vártam, hiányzott a már megszokott Marilyn feeling, úgy éreztem hogy itt valami nincs rendben, aztán ahogy haladtam előre úgy jött meg az írónő hamisítatlan hangja is, úgy lett egyre több és több a regény. Úgy lett egyre pikánsabb, forróbb, szexibb és lehengerlőbb. Míg eddig a pontig csak pislákolt a láng, ahogy elérte a kellő helyzetet elkezdett lángolni és max fokozaton égni. 

Míg a kötet elején hiányzik a töltőanyag, míg kevés szerepet kapnak az érzelmek (számomra nem volt hiteles ez a gyors egymásra találás, hiányzott az erő és a valódiság belőle), addig ahogy egyre haladtam nemcsak a vonzalom, az erotika része bontakozott ki, hanem az érzelmek is. Amíg először csak bontogatta a szárnyát, úgy kapott aztán erőre és úgy söpört el mindent az útjából. 

A regény cselekménye ezzel szemben már az első oldalaktól brutális, véres, igazi harc, s nemcsak a túlélésért, hanem önmagunkért is. Derek már az első percektől egy igazi vérbeli macsó, aki nem ismeri a nemet és akinek nehéz ellenállni, aki ha padlóra kerül, újra feláll és addig küzd, amíg el nem éri azt, amit akar. Jelen esetben Naomit, aki a regény másik főszereplője. Sajnos vele nem voltam százszázalékosan kibékülve, eleinte egy buta kislánynak tűnt, aztán megismertem és már nem az a kislány volt, aki az első oldalak alatt. 

Igazi amazon, akiért harcolni kell, aki nem adja könnyen magát, akit be kell törni, akit emberként és nem tárgyként kell kezelni. Ezek a tulajdonságok szimpatikussá tették, de sokáig éreztem azt, nem illik a mi bokszoló világbajnokunkhoz. Aztán a kötet egy pontján minden megváltozott és drukkoltam nekik, drukkoltam, hogy ők legyenek az erősek és ne az élet, drukkoltam, hogy az írónő adja meg nekik azt a befejezést, amit megérdemelnek. 

Drukkoltam, hogy a sok szenvedés, önfeláldozás és megtett lépés ne vesszen kárba és legyen meg a jutalma. Igazi érzelmi hullámvasút a regény, tele bukkanókkal, de a fény mindig ott világított az alagút végén, csalogatva minket, ezzel ösztönözve arra, fejezzük be minél előbb, minél gyorsabban és aztán hagyjuk, hadd ülepedjen le a mondanivalója. Amellett, hogy szórakoztató regény, tanulságos is, megtanít élni és küzdeni. 

Igazi túlélőt farag belőlünk, a legjobban hozza ki magából és még így is, hogy jó néhány fejezetet újraírnék, illetve kibővítenék, azt tudom mondani, hogy igenis megérte így elolvasni, hiszen ennél szebben nem is látszódhatna az, honnan is indult az írónő és most hol tart, hova fejlődött. Nagyon szembeötlik, büszke vagyok rá és csak azt tudom mondani, mint eddig. Drága Marilyn, írj és írj, mert ez a te utad. 

Kiadtál már 7 könyvet, olvasók ezrei vannak oda a könyveidért, köztük én is és mindenkinek el kell indulni valahonnan. Derek egy szárnypróbálgatás, aki ha teljesen kiforr nők szíveit rabolja el, na nem mintha így nem, mert az erotikusabb részeknél teljesen meg voltam győződve a hitelességről, de ami az érzelmeket illeti van hova fejlődni.

Összességében úgy érzem egy nagyon szuper, gyors lefolyású regényt kaptam, tele izgalmakkal, veszéllyel, meglepő fordulatokkal, küzdéssel és tenni akarással. Kaptam egy Dereket és egy Naomit, akik nemcsak szöges ellentéte a másiknak, de teljesen más világban is élnek. Míg az egyiknek a gyógyítás a mindene, addig a másiknak a bunyó, a harc és a bizonyítani akarás, de vajon mi történik, akkor ha ez a két szenvedély találkozik? Mi van, akkor ha Derek nem tud mindent úgy elérni, ahogy eddig? Mi van, akkor ha nemcsak a ringben, de az életben is újra és újra be kell dobnia magát, ha újra és újra bizonyítania kell? Vajon lesz elég erős? Vajon mi fog győzedelmeskedni, az erő vagy a szív? Vajon Naomi lesz elég bátor kiállni és harcba szállni önmagával? Vajon egy macsónak és egy összetört szívű lánynak van közös jövője? Vajon lehetnek boldogok? Mi számít, mi magunk vagy a másik boldogsága? A Küzdj velem utazásra invitál, ahol a tét a szívünk, s ahol sosem tudhatjuk, mikor fog darabokra törni, illetve mikor fogja az írónő átdöfni egy késsel, mintha mi sem lenne természetesebb. Harc az érzelmekkel egy olyan regényben, ahol megéri küzdeni, ahol azon múlik a boldogságunk kulcsa, ahol nem számít kik vagyunk, csak az, hogy álljunk a sarkunkra és valósítsuk meg az álmainkat.
"A szemem bedagad és napokig szart se látok. Igen. Anyám mondta, hogy legyek könyvelő, vagy valamilyen irodakukac. De nekem a harc és a küzdelem az életem. Ez hajt, ez motivál. Ez vagyok én, Derek Deckart a Tornádó."

" - És ha igen? Ha Derek a neked való? Őt be kell törni egy kicsit, igazi csődör. Te meg egy elhagyatott kanca vagy."

" - Félted a szíved? Ha nem próbálkozol, nem törik össze a szíved, ez igaz, de magányos marad. A szívünk nem csak vérpumpálásra való! Azért van, hogy szeressünk is vele! Lehet, hogy összetörik párszor, hogy szenvedni fog, de végül boldog lesz!"

" - Igen baszki, egy elcseszett savanyú uborka. Legyél inkább érett barack, melybe érdemes beleharapni, aminek az ízére mindig vágyni fogsz."

" - Az élet kötelei közt pontosan annyit kell küzdeni, mint a ringben! Mert az élet adja a legnagyobb pofonokat! Elbukunk, felállunk! Nem tehetünk mást, mert az akaratunk visz előre mindig. Az igazi harcos nemcsak az öklével küzd, hanem a szívével is."

"Miért? Mert az igaz szerelem mindent kibír. Jöhet bánat vagy öröm, a szívünk mindig csak érte dobban. Azért, aki megváltoztatja az életünket, aki mellett jobb emberré válhatunk."



Ha te is elolvasnád ide kattintva megrendelhető közvetlenül a kiadótól vagy ide kattintva az írónőtől a bővített változat!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Carley Fortune: Várlak a tónál

" Észrevétlenül jutok el a néptelen recepciós pultig." * Találkozzunk ​egy év múlva… És ezúttal ne hagyj cserben!  Fern Brookban...