2020. május 15., péntek

Melanie Harlow: After We Fall - Mindig van tovább (After We Fall 2.)


"Nem vágtam hozzá a pitét."

*

Jack ​Valentini nem az esetem. A szexi, borongós kedélyű cowboy a filmekbe való, nekem jó lesz az öltöny meg a nyakkendő. Úri modor. Borotvált arc. Jack talán csodálatos, de mogorva, durva, faragatlan. Messziről kerülne egy ilyen városi lányt, mint én, és ezt nem is leplezi. De munkát kaptam a család farmján, én lettem a PR tanácsadójuk, úgyhogy kénytelen lesz elviselni engem, ahogy én is őt. Azt, hogy bámul. Meg a változékony hangulatait. A szűk farmerját. Az izmait. A hatalmas, kemény izmait. Hamarosan teljesen másféle feszültség támad köztünk, olyan, amitől helytelenül viselkedek az istállóban, a fák között az erdőben, vagy a furgonban. Sosem tettem még ilyesmit, ami ennyire nem vall rám… De túl jó, nem bírom abbahagyni. És minél többet tudok erről a gyászoló veteránról, annál jobban értem őt. Elvesztette a feleségét, ettől megtört lett, keserű, és saját magát hibáztatja. Úgy gondolja, nem érdemel második esélyt a boldogságra. De téved. Nem kell, hogy én legyek az első szerelme. Elég, ha az utolsó leszek. Imádni való mese a reményről, amit sosem adhatunk fel, a hitről, hogy a boldogság igenis jár nekünk, akkor is, ha a lehető legváratlanabb pillanatban köszönt ránk. A legszerethetőbb szerelmespár, akik alig tudják elhinni, hogy tényleg rátaláltak arra, akit talán nem is kerestek. Ismerd meg titkaikat!

Kellett a lelkemnek ez a regény, legalább annyira mint egy finom puffancs. Egyszerre szól elengedésről, továbblépésről és szerelembe esésről. Reményt ad, utat mutat és végig fogja a kezed. Elkápráztat és magához ölel, néha eltaszít, de aztán visszaenged magához. A Mindig van tovább egy édes és tanulságos történet két összetört szív találkozásáról. Érzelmek tánca a józan ésszel. Szerettem és nem akartam, hogy vége legyen.

Akik olvasták már a Keserédest, azoknak garantáltan ez is tetszeni fog. Farmer románc a legjavából tele szenvedéllyel, érzésekkel és a múlt kísérteteivel, illetve az elengedés nehézségeivel. Ahogy elkezdtem a regényt még nem voltam benne biztos, hogy fog e tetszeni, bevallom maga a borító már első pillantásra elvarázsolt, s a történet is néhány fejezet után rámutatott arra, hogy bizony imádni fogom. És így is lett. Maga a regény nagyon olvastatja magát, könnyed, pörögnek az oldalak és képtelenség nem befalni. Szükséged van rá, mint egy finom falat puffancsra, mindenféle cukormáz nélkül. Margot és Jack románca nem az a szokványos NA sztori, hanem annál jóval több. Egy könyv a fájdalmak megéléséről, a tovább lépésről és arról, hogy mindenki megérdemli a második esélyt. Rávilágít arra, hogy értékes vagy, hogy boldog lehetsz, hogy ha engeded, akkor nem kell a sötétben élni és a legfontosabb az, hogy minden egyes tett és bűntudat eltörpül a boldogság érzése felett. A regény lelkivilága néhol szívbemarkoló, bánatos, nagyon szomorú, de a remény és a boldogság is felcsillan. Mind Margot, s mind Jack múltja tele van sebekkel, de ha elég erősek vagyunk be tudjuk gyógyítani a sebeket, akárcsak Jack. Ha elég erősek vagyunk, akár még boldogok is lehetünk. A kötet megmutatja, hogy minden rajtunk áll, mi vagyunk a saját sorsunk kovácsai és mi döntjük el, hogy minek engedünk teret. Emellett mulatságos, néhol vicces, szexi és szórakoztató a Mindig van tovább. 

Végre egy kötet, ahol kellő egyensúlyban van a humor a szexiséggel és testiséggel. Nem egy sablon sztori, hanem tele van érzelmekkel és kalandokkal. Margot karaktere már az elején közel került hozzám és amikor Jack bekerült a képbe tudtam, hogy nehéz menet lesz, de minden egyes elejtett könnycsepp és szomorú pillanat a végére meghozza a gyümölcsét és úgy zárhatom be a szívemet, hogy közben örülök, hogy részese lehettem a történetnek. 

Maga a cselekmény a maga gyorsaságával száguld előre, először csak lépésről lépésre enged közel magához, de aztán ahogy már benne ülünk, igazi hullámvasút érzést ad. Egyszer fenn vagyunk, aztán a mélybe taszít, majd megint fenn vagyunk az egekben. Érzelmileg erős, szerethető történet, ami minden egyes oldallal még inkább magával ragad és nem ereszt. Érzelmes, ugyanakkor kemény is. Néhol fájt, de ugyanakkor meg is nevetett és reményt adott. 

Jack háttere nagyon jól ki van dolgozva, alapos és minden kérdésre választ ad. Egyszerre szakadt meg a szívem érte és egyszerre töltött el izgalom, hogy végre kiszabadulhat a béklyójából, de ehhez erősnek és céltudatosnak kell lennie. Viszont maga a karakter, ha első pillanatra mogorva, morcos és egy igazi seggfej képét is festi a végére megnyílik és a szívünkbe zárjuk. Margot sem az, akinek először látjuk. A karakterek fejlődése példaértékű és egyáltalán nem azoktól búcsúzunk, akik köszöntöttek minket. Sokkal többet adnak, mint azt elsőre gondolnánk. 

Kilépnek a saját maguk által felállított skatulyából és élnek. S ez a regény legfőbb mondanivalója is, hogy élj. Próbálj ki új dolgokat, dolgozd fel és engedd el a fájdalmat. Add meg magadnak a boldogságot és élvezd az életet. Igazi második esély románc, tele szenvedéllyel, szexszel és érzelmekkel. Behálóz és rabul ejt. Imádtam és nem akartam, hogy vége legyen. Melanie Harlow valami újat mutatott és alig várom, hogy olvashassak még tőle. Ami a kötet érzelmi részét illeti, csak úgy sercegett a papír a tűz miatt, amit a két főszereplő gyújtott. Csoda, hogy nem kapott lángra. 

A kötet felénél éreztem azt először azt, hogy elég egy szikra és minden lángolni fog. Tagadhatatlan a vonzalom Margot és Jack között. Szerettem, hogy az írónő két ennyire különböző személyiséget sodort egymás elé és, hogy nem hagyta nekik, hogy ebből a kalandból érzelmek nélkül távozzanak. Emellett minden elismerésem az övé, hiszen akármilyen komoly témát is feszeget, sikerült megmutatni a hangját és azt, hogy igenis lehet humorral átitatott, szomorú, de annál inkább tanulságos regényt írni.

Maga a regény felépítése egyszerű, de ha kell rendesen odavág az érzelmeknek. A kötet első fele a gyújtós első lángja, a második fele már szinte lángol és az utolsó fele az, ahol a lángok lenyugodnak, de a parázs és a tűz ugyanúgy megmarad és ég tovább. Nem mondom, hogy nincsenek szívet tépő, fájdalmas részei a regénynek, mert vannak. De mindezek kellenek az élményhez, ahhoz hogy érezzük, hogy élünk és tettre készek vagyunk. Jack Valentini nemcsak Margot szívét lopja el, hanem a mienket is. Egyszerre érezzük azt, hogy kell nekünk ez a pasi és totálisan bele is szeretünk. Melanie Harlow ezzel a kötetével örökre belopta magát a szívembe és új kapukat nyitott meg. Ha egy könnyed, humoros, de olykor fájdalmas perzselő történetre vágytok tele érzelmekkel, nehéz pillanatokkal, az elengedés fájdalmával és a remény magjával, akkor a Mindig van tovább neked való. Ne habozz, hagyd hogy Jack téged is rabul ejtsen. Remélem, hogy a többi Melanie Harlow kötetet is lesz szerencsénk olvasni, hiszen az írónő nagyon szépen beleillik a Rubin Pöttyös könyvek zsánerébe és vétek lenne veszni hagyni egy ekkora kincset. Összességében nagyon megszerettem és hiába tört darabokra, hiába zúzta és ütötte a szívemet, mégis belopta magát oda és minden egyes érzését sikerült átadni és megmutatta, hogy élni igenis kell. Nem elég létezni, nem elég csak lenni. Lépéseket kell tenni a boldogság felé és el kell tudni engedni a múltat, akkor is, ha az nehéz és kényelmesebb beletörődni.
" - Legfeljebb egy lóra vagyok hajlandó felpattanni. A traktorok meg a cowboyok a legkevésbé sem érdekelnek."

"És most ott állt mellettünk az a kicseszett Barbie baba is. Hogy a pokolba gondolhatták, hogy ez a nő bármit is tudhat a farmról? Úgy festett, mint aki nem tudja, mi a különbség a kakas és a tyúk között. Talán megkérdezem tőle."

" - Utálom, hogy ezt tőlem kell megtudnod, de nem árulnak boldogságot a plázában, Jack. Sok gazdag ember él nyomorúságosan, és sok szegény elégedetten."

" - Csak óvatosan, városi cica. Még a végén meg akarlak majd tartani - mondtam, mire felnevetett, és én elengedtem."

" - Édesem, az egyetlen állat, amelyiktől félned kell az erdőben, én vagyok - néztem rá. A szemét tágra nyitotta, az arcára félelemmel vegyes elégedettség ült ki."

"Ez nem tündérmese. A szörnyetegből nem lesz herceg, pedig Margot-nak herceg járna."



Ha te is elolvasnád ide kattintva megrendelhető 16%-os kedvezménnyel!


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Carley Fortune: Várlak a tónál

" Észrevétlenül jutok el a néptelen recepciós pultig." * Találkozzunk ​egy év múlva… És ezúttal ne hagyj cserben!  Fern Brookban...