2019. szeptember 7., szombat

Emy Dust: Csalfa viszonyok


"Az egész napos álldogálástól a lábaimat kétszáz éves korhadó fának éreztem."

*

Nancy ​Bradshow:
Kíváncsi vagy milyen lehet órákig állni a recepciós pult mögött egy unalmas délelőtt, majd arra hazamenni, hogy a pasid a húgoddal hempereg? Megvan a válasz? Segítek! Rohadt dühítő! Annyira, hogy egy rögtönzött utazásba is beleegyezel csak eltüntesd a szemed előtt lebegő képet a két árulóról. Ennél már csak az rosszabb, ha feledést remélve még nagyobb csalódás ér, és a legjobb barátnődből ellenség lesz. Ráadásul egy szexi idegen is célba vesz, akinek nem tudsz ellenállni bármennyire is szeretnél.

Ray Hollson:
Megvan mindenem, amire szükségem lehet. Pénz, hírnév, és akár naponta más nő, hogy a farkam elégedett legyen. De nem, nekem ez nem volt elég, mert belopta magát a szállodámba egy szépség, aki felforgatta az életem, felforralta a vérem, kinyírta a magabiztosságomat és a jól megszokott, kényelmes életem már kevés volt.

Bizalom? Abból kevés lesz a sorok között, meg kell dolgozni érte. Helyette kiszámíthatatlan, túlfűtött, és többnyire felkavart érzelmekre lelhetsz.

Olyan rég olvastam már új regényt az írónőtől, hogy majdnem el is felejtettem, hogy mennyire is szeretem az írásait és, hogy mennyire is ki tudnak kapcsolni és mennyire le tudnak venni a lábamról. Emy Dust az egyik olyan írónő, aki nem tud rosszat írni, de még gyengét sem, mivel igaz, hogy régen hallottunk Emyről, mégis a Csalfa viszonyokkal ezt a hiányt és űrt maximálisan kitöltötte, sőt csak még jobban felcsigázott és alig várom a következő fergeteges, kalandos, szexi kötetét.

Úgy kezdtem bele a regénybe, hogy most akkor kizárom a külvilágot és elfeledkezem minden gondról. Ez nemcsak hogy sikerült, de a kötet első néhány fejezetén annyit nevettem, hogy csak na. Tőlem zengett az egész ház. Annyira aranyosan vicces, esetlen és szeleburdi a kezdés, hogy már ekkor levett a Csalfa viszonyok a lábamról. Már a fülszöveg elolvasása után éreztem, hogy nagyon jó lesz és nem csalódtam. Humoros, "emydust"-os, merész, vakmerő, szexi, erotikus, picit romantikus és nagyon öntelt, egoista. Persze az utóbbi két jelző a férfi karaktert illeti, de erről majd később. Egyetlen egy dolgot sajnálok csak, az pedig a borító. Nem fogott meg, jobban tetszenek a régi Emy Dust kötetek borítói és nekem a Csalfa viszonyoké olyan mű, olyan mesterkélt, de ez természetesen nem nyomja rá a bélyegét az olvasás élményére. Eszméletlen kalandokban, fordulatokban, meglepődésekben, harcban, szerelemben, erotikában lehet annak része, aki a kezébe veszi és átadja magát az élvezeteknek. Maga a történet sztorija nem a legeredetibb, de a megvalósítás és az elképzelés az, sőt... Hiába olvastam már hasonló történetet, azért mégsem mondhatom azt, hogy igen ez pont olyan, mint a... Adott a bunkó és arrogáns pasi (mint kb. az összes mostani, hiszen ilyenek!) és egy visszafogottnak tűnő, csalódott nő, aki csak ki szeretne kapcsolódni. Ezt spékeli meg az írónő egy csipet bájjal és nem szokványos eseményekkel vagy éppen meglepő fordulatokkal. 

Valljuk be őszintén ki ne szeretne egy szexi idegennel bajba keveredni, ha annak az az eredménye, hogy jó útra tér és miattad megváltozik? Na ugye!! Az írónő ezt a vágyott eseményfolyamot tárja fel előttünk és erre építi a cselekmény keretét és vázát, ez az a momentum, ami mindent elindít. A kalandot, a vágyakozást és a pörgős események folyamát. Mindezt egy pici egzotikummal és bajkeveréssel is felturbózza, hogy úgy érezzük magunkat, mintha mi is ott lennénk és részévé válnánk Ray és Nancy életének. 

Az egyszer biztos, hogy rendesen megtépázza Emy a karaktereit, csak úgy zúdítja eléjük az akadályokat és bukkanókat, de ők előre törnek és elviszik a hátukon a cselekményt, ami egyébként valósághű, a leírások által mi magunk is Miami vagy éppen New York forgatagában találjuk magunkat és minden egyes mozzanat beleég az elménkbe. 

Maguk a karakterek változatosak, sokrétűek és egytől egyig igazi személyiségek, akiknek megvan a saját véleményük, a kitartásuk és a saját akaratuk. Nagyon érdekes és néhol szórakoztató volt, ahogy két erős akarat egymásnak feszült és ahogy egymás vérét szívták. Imádtam. Nemcsak kikapcsolt, de meg is erősített abban, hogy soha nem szabad abbahagynom az Emy Dust könyvek olvasását. 

Öreg hiba aki így tesz, sőt ki merem jelenteni, hogy aki nem ismeri Emy munkásságát az nem tudja, hogy milyen is az igazi, vérbeli erotikus regény megfűszerezve sóval, borssal, s minden mi jóval. Egy kis csipet romantika, jó nagy adag balhé és egy kávés kanál írói zsenialitás az, ami felteszi az i-re a pontot, vagy a mi esetünkben a tortára a habot.

Emellett természetesen kellő figyelem is irányul a karakterekre, de nemcsak a főszereplőink, hanem a hangsúlyosabb, vagy éppen értékesebb karakterek is teret kapnak és az az igazság, hogy egy-két szereplő igencsak felkeltette a figyelmemet és simán el tudnám képzelni, hogy saját könyvet kapnak. Példának okáért ott van Oliver vagy éppen Gina. De visszatérve Nancyre és Rayre. Igazi robbanó páros, akik között csak úgy szikrázik a levegő és akik szó szerint felperzselik a lapokat és kő kövön nem marad. A szóváltásaikat és az ellenállásukat a másik iránt imádtam. Egyszerre volt mulatságos és véresen komoly is. Igazi ellentétek, mégis úgy vonzzák egymást mint a mágnes két pólusa. Igazi szívszorító történet is egyben, ami nemcsak happy enddel végződik, de én is szívesen megvalósítanám Nancy és Ray tervét a jövőre nézve. Héj, Ray nem szeretnéd elküldeni hozzám a magyar változatodat? Nem bántanám, ígérem. Csak egy kicsit csipkelődnék vele, hogy előtte belém szeressen. Több szó, mint száz... Olvassátok, élvezzétek és ne rémisszen meg az, hogy magyar írónő írta, van olyan jó, mint egy Meghan March regény,sőt...
" - Nem mondod! Talán New York is a tied? - kérdeztem vissza gúnyosan, ami látszólag nem tetszett neki. Tett még egy lépést felém, és már megint éreztem, hogy uralni kezdi az aurámat."

"Még mindig egy seggfej. Egy irtó jóképű seggfej, már csak attól elönt bárkit a forróság, hogy ránéz. Kifejezetten jól állt neki az öltöny, amit viselt. Egy tökéletes seggfej áll Gina nappalijában, én meg itt virítok egy agyonmosott pizsamában. Még csak meg sem fésülködtem. Szép látvány lehetek."

" - Hé! - Maga felé fordított, hogy ránézzek. - Ne agyald túl! Kellesz nekem! Megőrülök érted."

"Gyenge, kis majom, aki úgy kapaszkodik a banánba, hogy képes egy gorillát is lenyomni érte, hogy az övé legyen a gyümölcs. De milyen gyümölcs? A legfinomabb, ami nélkül kihal az emberiség. Elég egy csepp nedűje, és kisüt a nap."



Köszönöm Emy Dustnak a lehetőséget! Ha te is elolvasnád az alábbi helyekről elő- illetve megrendelhető:

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Carley Fortune: Várlak a tónál

" Észrevétlenül jutok el a néptelen recepciós pultig." * Találkozzunk ​egy év múlva… És ezúttal ne hagyj cserben!  Fern Brookban...