2019. szeptember 26., csütörtök

Ella Maise: Akarlak, Adam Connor (Love & Hate 2.)


"Hiszek a szerelemben. Tiszta szívemből. Komolyan, ne csóváld így a fejed. Tényleg hiszek."

*

Kérdezheted persze, hogy ki a fene az az Adam Connor. Ez a nemrégiben elvált Oscar-díjas filmszínész mostanában költözött be a szomszédunkba a kisfiával. Ő a legdögösebb lélegzetelállító szuperhím és egyben a legmegáltalkodottabb agyafúrt gazember, akivel valaha is találkoztam.

Teljesen őszintén kérdezem, te talán nem kukucskáltál volna át a kerítés fölött, hogy egy gyors pillantást vethess rá, remélhetőleg, amikor meztelen? Nem olvadtál volna el a boldogságtól, ahogy edzés közben bámulod, miközben az ötéves kisfia beszél hozzá? Említsem talán meg ezeken felül a hasizmát, a nadrágjában azt a hatalmas duzzanatot vagy a lenyűgöző izmos karját? Szóval azt mondod, hogy te nem leskelődnél utána? Hát persze…
Nekem természetesen eszembe se jutott, hogy betörjek hozzá, vagy magánlaksértést kövessek el, igazából az járt az eszemben, hogy felajánlom neki, hogy a fejét a vállamra – vagy talán a cicimre – hajtva sírhassa ki magát (a válása miatt), ám ehelyett az a gazember egy apró kis félreértés után elintézte, hogy rács mögé kerüljek. Bizony, börtönbe! Arra számítottam, hogy a köszönetét az orgazmusok végtelen áradatával fejezi ki, nem pedig, hogy börtönbe kerülök miatta!

Ezt követően már nem azt terveztem, hogy meglovagoljam és boldoggá tegyem, hanem azt, hogyan fojtsam meg. Na, de mi van akkor, ha a testem nem csupán megremegett, amikor Adam olyan édes kis aljasságokat suttogott a fülembe? Ezért senki nem tehet szemrehányást nekem. Egyébként is, mikor csókolózott utoljára ez a pasi? Ki ne élvezne egy olyan csókot, ami miatt esetleg megáll a szíve?
Csakhogy én akkor sem szerethettem volna bele, ha ő meg a fia volna a világ legcsodálatosabb ajándéka, amiben egy nő részesülhet. Persze egy szóval sem állítom, hogy ennyire szuper. Nem számít, hogy milyen ígéreteket suttog a fülembe, egy átok nem engedi, hogy boldogok legyünk. Bár én nem vagyok egy vártoronyba zárt királykisasszony, akit meg kell menteni – nagyon is képes vagyok arra, hogy egyedül is megmeneküljek –, de valahol a lelkem legmélyén továbbra is azt reméltem, hogy Adam Connor lesz a történetem hőse.

Nem gondoltam volna, hogy sikerül újra elvarázsolnia az írónőnek, de sikerült. Sőt, valamivel jobban szerettem ezt a kötetet, mint az előzőt, amit magam sem értek, hiszen már az Imádlak Jason Thorn is eszeveszettül páratlan. Bevallom Lucy már a kezdetek kezdetén a kedvencem lett és már a fülszöveg elolvasása után tudtam, hogy nem fogok se unatkozni és, hogy feledhetetlen élményekben lesz részem.

Amennyire megszerettem a történetet, annyira volt nehéz is számomra. Hiszen én is olyan vagyok, mint Lucy érzelmileg. Hiszem, hogy átok ül rajtam és, hogy értem soha nem fog eljönni az a titokzatos herceg, akire minden nő vár. Emiatt jobban megviselt, mint Jason sztorija, jobban bele tudtam élni magam, sőt szinte eggyé váltam a kötettel. Együtt lélegeztem, sírtam, nevettem, bosszankodtam és örültem. Megannyi érzelem játszódott le bennem. De egy percig sem bánom, hogy szem és fültanúja lehettem a híres Adam Connor és Lucy románcának. Egy igazán szenvedélyes, szexi, perzselő történet magáról a szerelemről, az egymásra találásról és a gátlásaink, béklyóink levetkőzéséről. Egy fokkal komolyabb és keményebb, mint az első kötet, de ennek ellenére is szerethető, szexis. Maga a kötet tele van humorral, ellentétes gondolatokkal, a média és a paparazzók ádáz viselkedésével, cselszövésekkel, egy nagy adag botránnyal és megannyi megviselő tettel, de legfőképp szeretettel és megbecsüléssel. Adam Connor a maga valójával ledöntött a lábamról és felkerült a kedvenc könyves pasijaim listájára. De haladjunk szépen sorban. Maga a történet szinte ott folytatódik, ahol Olive és Jasoné véget ért, azzal a különbséggel, hogy most már Lucy és Adam a narrátor. 

Ez eredményezte többek között azt is, hogy fanyar humorral, szókimondósággal és kendőzetlen igazsággal van tele. Lucy részéről jobban megvalósul ez a stílus, míg Adam inkább megfontoltabb, de azért őt sem kell félteni. Maga a kötet fordulatos, szexuális feszültséggel teli. Szinte már - már perzselnek az oldalak. 

Nagyon sokáig csak lebeg a levegőben a vágyakozás, az erotika és amikor beteljesedik, ó te jó ég, ember legyen a talpán, aki nem szeret egyből bele Adambe, még ha a dumája nem is veszi le a nőket a lábáról, akkor ott a kisfia, aki egy tünemény. Nem vagyok kisgyerek központú, de a kis Aiden még engem is meggyőzött. Imádtam olvasni!! De visszatérve a történetre elevenen feléget, nem foglalkozik a jólétünkkel, annál inkább dob bele minket az érzelmek kavalkádjába és néha meglobogtatja felénk a kijutást jelentő kart, ami képes lenne kihúzni. 

Igen ám, de addig rabul ejt, amíg meg nem értjük a teljes cselekményt, s magát a sztorit, na meg annak a mondanivalóját is. Hihetetlenül elkápráztató és az biztos, hogy még többet és többet akarok belőle. A cselekmény hasonlóan az Imádlak Jason Thornhoz média cikkekkel tarkított, színesített hírekkel gondolkoztat el minket úgy, hogy közben mi már tudjuk az igazságot, amit a bulvárpletykákra függő emberkék nem. 

Nemcsak kételkedő fennhangot ad ezáltal a cselekménynek, de tovább is izgulhatunk, hogy vajon mi lesz a következő lépés, vagy hogy hogyan fog folytatódni a regény. Az írónő nemcsak a már megszokott tárházzal dolgozik, hanem fűszerezi és ahol kell újabb aromákat ad hozzá, amik vagy felperzselik a hangulatot, vagy éppen veszélyessé, parássá teszi azt. Mindezt úgy, hogy közben hol Lucy, s hol Adam gondolatai kereszttüzében állunk és úgy szemléljük az események fonalát.

493 oldal tömény romantika, izgalom és harc, mégsem tudom azt mondani, hogy ennyi elég volt belőle, mert nem, de legalább nem csapott arcul a lezárás és igen, annyira Lucys volt. Mindamellett, hogy izgalmas olvasmány el is gondolkodtat a titkokon, a való életen és a már meghozott döntéseink súlyáról, de támpontot is ad, egyfajta reményt, hogy igen, minden lehet jobb, csak ki kell várni. Magát a szerelmet, mint érzést is egy teljesen új megközelítésben tálalja. Nem akarja az arcunkba tolni, hanem szépen lassan, fokozatosan bontakoztatja ki. És, hmmm igen... Azok a szexjelenetek, ha valaki, akkor Ella Maise igencsak jól megírta és nem egy nyálas, csöpögős, már-már eltúlzott orgia lesz belőle, hanem maga a valóság szavakkal leírva. Igényes, nem túlzó, szenvedélyes aktusok sorozatával ajándékoz meg minket, mialatt a család és a kötelék mint fogalmak is fontos elemekké válnak. Összességében egy szórakoztató, lebilincselő, karizmatikus kötettel van dolgunk, ami egyszerre emel fel a mennyekbe és döngöl bele a talajba. Adam és Lucy. Víz és tűz. Föld és levegő. Nemcsak kiegészítik egymást, de képtelenek a másik nélkül élni és létezni. S hogy mit is jelent számomra a kötet?? Reményt, ígéretet és a szabadidőm maximális kihasználását.
" - Hol tenyésztik Hollywoodban ezeket a pasikat? Van valahol egy tanya, ahova elmehetünk kiválasztani azt, amelyik a legjobban tetszik nekünk? Szeretnék kicsit szétnézni ott. Ha tényleg van egy ilyen hely és te eltitkoltad előlem... Ez esetben attól tartok, nem lehetek többé a barátnőd."

" - Tényleg vonzó faszi vagy, ezt hajlandó vagyok beismerni, de nem kedvellek annyira, hogy a nyomodban lihegjek. Na most, ha te lennél Henry Cavill... akkor egész más lenne a helyzet."

"Kinyitotta a szemét, és amit ekkor láttam az darabokra törte a szívemet: szinte nyílegyenes vonalban egy magányos könnycsepp indult el az álla felé. Ösztönösen letöröltem. Semmit sem tudtam erről a nőről, arról, hogy milyen ember valójába, de mindabból, amit eddig láttam, arra következtettem, hogy valami nincs rendben."

" - Beszéltél hozzám. Megérintettél. Suttogtál. Túl közel hajoltál. A szemembe néztél! A hangod egészen érzékivé vált. Hagyd abba! Amikor azt mondtam, hogy nem szexelhetünk, te elkezdtél a szívemről fecsegni, meg csomó olyan dologról, amihez semmi közöd sincs."

" - Én vigyázok rád, Lucy. Megbízhatsz bennem. Tudom, hogy ki vagy. Tudom bizony, és azt akarom, hogy engem válassz. Nyisd ki a szemedet és nézz rám, mert akkor meglátod, mennyire illek hozzád. Azt is, hogy képes leszek vigyázni a szívedre."



Ha te is elolvasnád ide kattintva megrendelhető 15%-os kedvezménnyel!


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Carley Fortune: Várlak a tónál

" Észrevétlenül jutok el a néptelen recepciós pultig." * Találkozzunk ​egy év múlva… És ezúttal ne hagyj cserben!  Fern Brookban...