2024. február 4., vasárnap

K. M. Holmes: Amíg a szerelem el nem választ


 "Las Vegas."

*

Minden ​tökéletesnek tűnt az esküvő napjáig. A helyszín, a hófehér ruha és a vőlegény is. 
Rylee régóta dédelgetett álma azonban hamar szertefoszlott, amikor kiderült, hogy a leendő férjének nyoma veszett. Hiába várt rá az oltár előtt. Mit mondhatna ezek után a vendégeknek, akik egészen Malajziáig utaztak, hogy tanúi legyenek az egybekelésüknek? Az esküvő lefújva? 
Hayden döbbenten vette tudomásul, hogy olyan esküvőbe csöppent, ahol nincs vőlegény, de a vacsora ízletes, a zenekar harsogó, és a tánc… Nos, ideje volt felkérni a kisírt szemű, gyönyörű menyasszonyt egy fordulóra, ezért bedobta magát, hogy felejthetetlenné tegye Rylee éjszakáját. Hayden azonban a vőlegény miatt utazott Malajziáig, és feltett szándéka volt megtalálni őt. Így jobbnak látta, ha Rylee mellett marad, és nem is engedi el maga mellől. Új tervének hála együtt keltek útra, hisz mindketten egyet akartak: Dustin nyomára bukkanni. A közös nyomozás azonban nem várt fordulatot hozott az életükbe… 
Vajon ki hazudik ebben a történetben, és ki a valódi áldozat? Milyen titokra derül fény, és ki lesz az átverés nagymestere? 
A rendkívül sikeres Tiéd a főszerep-sorozat szerzője, K. M. Holmes regénye egy izgalmas és szenvedélyes kalandra csábítja az olvasókat, ahol nem minden az, aminek látszik.



"Mert néha egy pillantásban több van, mint egy érintésben vagy egyetlen szóban."


K. M. Holmes az egyik olyan magyar írónő, akinek mindig nagyon várom az újabbnál újabb regényeit. Van bennük valami megnyugtató, hiszen tudom, hogy ha kézbe veszem őket, akkor egy olyan élményben lesz részem, ami sokáig velem marad. Az írónő emellett nagyon tehetséges, és aki egy könnyed kikapcsolódásra vágyik, az biztos, hogy meg fogja találni a történeteiben. A Tiéd a főszerep volt az első regénye, ami meggyőzött, de ahogy egyre többet olvasok tőle, látszik csak igazán, hogy mennyit is fejlődött már most az évek során.

Az Amíg a szerelem el nem választ egy kalandos, több egzotikus helyszínen játszódó szórakoztató, ugyanakkor veszélyben gazdag történet. Már eléggé sok romantikus könyvet olvastam, viszont azt érzem, hogy K. M. Holmes mindig tud valami újat mutatni, képes a megújulásra és arra, hogy ne ugyanazokat a sablonokat írja meg újra és újra. Az eddigi általam olvasott regények (egyedül a Hazelt nem olvastam még) tele voltak érzelemmel, adrenalinnal, a szerelem valamilyen formájával és az írónőre oly jellemző stílussal, ami egyszerre könnyed, ugyanakkor egyáltalán nem kiszámítható. Az Amíg a szerelem el nem választ erősen indít, és még erősebben folytatja a történetet. Nemcsak ad egy bravúros bonyodalmat, ami végig mozgatja az eseményeket, hanem közben le is nyűgöz, hála a környezetnek és a tempós, gyors ütemű cselekménynek. A kötet főszereplője, Rylee, akit a férjjelölt faképnél hagy az oltár előtt Malajziában. Már amikor ezt olvastam a fülszövegben tudtam, hogy nekem ez a könyv kell. Kell, mert újat ad, és biztos voltam benne, hogy szeretni fogom. És ez így is történt. Nagyon megkedveltem Rylee és Hayden, a gyerekkori "ellenség" szerelmét, ami tele van ki nem mondott szavakkal, érzésekkel, elfojtott vágyakkal és magával a beteljesüléssel. Maguk a helyszínleírások is nagyon jók voltak, teljesen úgy éreztem magam, mintha én is ott lennék Malajziában, a Maldív-szigeteken vagy éppen Srí Lankán. Mind vizuálisan, s mind érzelmek terén is maximálisan megállta a helyét a történet.

Hozta azt a vonalat, amit az írónő első regénye alatt megkedveltem, és baromi jól áll az Amíg a szerelem el nem választnak az, hogy nem marad meg egy helyen, van benne adrenalin és veszélyes jelenetek is. A karakterek kedvelhetőek, a helyszínek csodásak és összességében a történet is addiktív. Ahogy kézbe vettem szinte hozzám is tapadt, mert nem akartam letenni, és alig vártam, hogy megtudjam, hogyan is alakul a faképnél maradt ara sorsa.

Maga a történet viszont gyors lefolyású, ami azért is jó, mert pillanatok alatt bele lehet veszni. Az írónő még mindig mestere a szavaknak, és annak, hogy megtöltse a sorokat izgalmakban gazdag jelenetekkel. Már az elején érezteti velünk azt, hogy ez sem lesz kevesebb, mint amit megszokhattunk tőle, és az első mondatokkal már be is ránt a történetbe minket. Sok romantikus regényt olvasok mostanában, viszont egy K. M. Holmes regényre sose mondok nemet, főleg, ha olyan pasit ad nekünk, mint Hayden.

Az biztos, hogy az Amíg a szerelem el nem választ egy nem mindennapi történet, mivel egy rég be nem teljesült szerelemnek ad egy esélyt. Őszintén én imádtam minden sorát, és nagyon éltem a Rylee és Hayden közötti dinamikát. Olyan jól kiegészítik egymást, még akkor is, ha eleinte nem rajtuk van a hangsúly, hanem Rylee elszántságán, és azon, hogy megtalálja a vőlegényét, aki pont az esküvő előtt vált kámforrá. Rylee egy nagyon makacs, ugyanakkor könnyen manipulálható, mégis kedves karakter, akit szerintem nagyon könnyen a szívünkbe lehet zárni, és együtt lehet vele érezni.

Ezzel szemben Hayden, Rylee öccsének a barátja, aki már a prológus alatt megmutatta, hogy érdemes lesz rá nagyon figyelni, mert megéri a pénzét, ugyanakkor képtelenség nem teljesen belehabarodni ebbe a pasiba. Csak egyetlen egy problémám van vele, úgy mint a többi K. M. Holmes pasival, hogy nem igazi, és csak a könyvek lapjain létezik. Hayden nagyon megéri a pénzét, egy igazi szexi pasi, akinek látszólag kőből van a szíve, viszont a megfelelő kulccsal a megfelelő ember fel tudja törni azt.

Ami a romantikus szálat illeti, már az elején drukkoltam a párosunknak, és úgy hiszem, hogy nagyon is megérte drukkolni nekik. Az érzékibb részek perzselőek, ugyanakkor hozzák a Haydenre oly jellemző fülledt levegőt és könnyedséget. Miatta és Rylee miatt végig átlengi a kötetet egy elektromos bizsergés, ami alig várja, hogy kiteljesedhessen. Nincsenek elsietve az első lépések, a kialakuló románc, sőt pont a megfelelő időben és a megfelelő pillanatban teljesednek be.

Egyedül talán a lezárást illetően van bennem egy kis hiányérzet, hiszen úgy érzem túlságosan korán lett vége, korán lett lezárva, és szívem szerint még olvastam volna tovább. Ugyanakkor nem bánom, hogy kézbe vettem az Amíg a szerelem el nem választ c. kötetet, mert nagyon élvezhető, kellemes olvasmány tele bonyodalmakkal, rizikós jelenetekkel és egy csipet egzotikummal, hála a szigeteknek, ahova elkalauzol minket az írónő.

Ritkán olvasok brother's best friend típusú romantikus történeteket, fanfictionből annál többet, viszont olyan jó volt, és igazi felüdülés a már megszokott zsánerektől való eltérés. Az Amíg a szerelem el nem választ egy tipikusan olyan történet, amiben az érzelmek el vannak temetve és várják a pillanatot, hogy kiteljesedhessenek. Továbbá a bonyodalom mellett olyan kérdéseket tesz fel, mint hogy sikerül e Rylee-nak a vőlegénye, Dustin nyomára bukkanni? Mi térítette el a nagy naptól? Hova tűnt, és miért nem jelentkezett Rylee-nál az esküvő után? Mi volt az az ok, amiért otthagyta őt, és vajon valóban az e Dustin, mint akinek mutatja magát? Tűkön ülve vártam, hogy ezekre a kérdésekre választ kapjak, amiket az írónő szépen meg is válaszolt, viszont várnunk kell majdnem a regény végéig, hogy megtudjuk hova is tűnt Dustin, és ki is ő valójában. Az írónő mesterien szőtte a szálakat, végig képes volt fenntartani a figyelmemet és nem túlzok, de 24 óra alatt sikerült is befalnom. Befaltam és még többre vágyok belőle annyira szerettem. Ha te is szereted a fordulatokban gazdag, romantikus, csavaros történeteket, akkor bízom benne, hogy K. M. Holmes: Amíg a szerelem el nem választ tetszeni fog!
"Örültem, mert nem akartam, hogy a jövő továbbra is nyugtalanítson és a múlt elkeserítsen."

"Imádtam, hogy amikor vele voltam, a világ életre kelt körülöttünk. Mert vele lennem olyan volt, mintha a világ egy másik oldalát mutatná nekem. Azt, ahol az ételek ízletesebbek, a színek élénkebbek és a csókok feledhetetlenek. És szerettem azt is, ahogyan reagálok erre. Hogy át tudtam élni az élményeket, hogy el tudtam veszni egy pillanatban, és meg tudtam nyugodni a karjában."

"Nem hittem, hogy létezik szebb hely a világon, mint ahol most vagyunk."

"Ő a vonaton, én pedig az állomáson álltam, de mintha egy világ férkőzött volna közénk, és már nem volt semmi, ami áthidalhatta volna ezt a távolságot."

"Független akartam lenni, de függővé váltam."

"Furcsa dolgokat művelnek az emberrel az érzelmek, ha teret adunk nekik és szárnyra kapnak. Képesek fizikai fájdalmat okozni, vagy megtörni, szétzúzni egy lelket és félelmet kelteni."




🛒 Felkeltettem az érdeklődésedet? Ide kattintva megrendelhető! :)




Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Erin Sterling: The Kiss Curse - Átkozott csókok (Ex Hex 2.)

"A varázsige az volt:" Változzon ez a levél másvalamivé", és Gwynnevere Jones valóban másvalamivé változtatta a levelet, úgyh...