2022. január 17., hétfő

Kylie Scott: Dirty - Húzós (A csehó 1.)


 "Bassza meg! Elszörnyedve, leesett állal meredtem a mobilomra. A francba, ezek ketten aztán nem fogták vissza magukat!"

*

Végre ​egy romantikus könyv, aminek egy átlagos külsejű, duci nő a főszereplője! 
Vaughan Hewsonnak álmában sem jutna eszébe, hogy amikor hazatér gyermekkori otthonába, egy összetört szívű menyasszonyt talál majd a kádjában. Arra pedig végképp nem számít, micsoda drámát és káoszt hoz magával a fiatal nő. Lydia Green azt sem tudja, hogy üvöltsön a dühtől vagy inkább kétségbeesetten bőgjön a sarokban. 
Már önmagában az is elég baj lenne, hogy az esküvője napján szembesült a ténnyel, hogy élete szerelmének viszonya van. De a tetejébe a vőlegénye a legjobb haverjával, a saját esküvői tanújával csalja meg Lydiát. Éppen akkor, amikor úgy tűnik, hogy a szökevény menyasszonynak már nincs kihez fordulnia, egy jóképű idegen felajánlja széles, izmos vállát, hogy azon sírhassa ki magát. Vaughan minden szempontból az ellentéte a látszólag tökéletes, tiszteletre méltó üzletember típusnak, amihez Lydia általában vonzódik. 
A csaposnak szegődött egykori zenész maga is válaszút előtt áll, és nem éppen könnyű eset. De Lydia már próbálta megtalálni álmai férfiját, és csak rémálom lett belőle – úgyhogy talán ideje megpróbálkoznia erotikus álmai férfijával. Elvégre mi baj lehet egy futó kalandból? Hiszen mindketten ugyanarra szomjaznak: valami jó húzósra.


Nagyon szeretem az írónő Stage Dive sorozatát, emiatt is vártam már annyira, hogy elkezdjenek a Dive Bar sorozat részei megjelenni magyarul. Kylie Scott az egyik olyan írónő, aki bármit írhat, én biztos, hogy el fogom olvasni. Szeretem, ahogy egyre jobban és jobban kinyílik előttünk, emiatt is voltak hatalmas elvárásaim a kötettel szemben. Már a fülszövegből kiderül, hogy ez bizony nem egy szokványos regény lesz, nemcsak a karakterek miatt, hanem a kötet kezdése miatt sem. Ha azt mondom, hogy meglepett, de közben szórakozatott is, akkor ez így is volt. Annyira egyedi, már-már parádés a kezdés, hogy a Húzós nem lehet rossz, és nem is volt az. Végig olvastatta magát, és a pikánsabb részeknél sem laposodott el. Igazi Kylie Scott regény a javából!!

Ritkán olvasok olyan regényeket, ahol az átlagtól eltérő, teltebb nők vannak a középpontban, viszont Lydia megmutatja, hogy a plusz kilói ellenére is éppen ugyanolyan nő, mint bárki más. Az írónő vele kapcsolatban nem bocsátkozik féligazságokba, nem könnyíti meg a dolgát, ugyanakkor leírja azokat az érzéseket, amiket ezek a nők átélnek, többek között én is. Nagyon szívhez szóló, közvetlen módon hatolt be Lydia a szívembe, és biztos vagyok benne, hogy még egy jó ideig ott is fog maradni. Nemcsak igazi egyéniség, de szórakoztató, és egy kicsit esetlen is. Tökéletes alapja a történetnek, és megmutatja, hogy milyen fából is faragták. Nem mondom, hogy nem nevettem kínomban a kötet kezdésén, és az is biztos, hogy még ilyen regény indítással nem volt dolgom, de amilyen szokatlan volt az elején, olyan természetes lett a végére, hogy a Húzós így kezdődik. Nemcsak az alaphangulatot adja meg, hanem az érzéseket is az alapoktól építi fel. Az újdonság varázsával hatott, és vett is le a lábamról. Könnyesre nevettem magam, s nem feltétlenül azért, mert olyan vicces volt a szituáció, hanem azért, mert néhol már nekem fájt. Lydia a maga közvetlenségével képes minden egyes érzelmet kiváltani az olvasójából, és a legmegdöbbentőbb helyeken teljesedett ki. Az nem kifejezés, hogy mennyire kell a Lydiákhoz hasonló emberek a mindennapokban, mert ők azok, akik félnek adni, mégis jóval gazdagabb lesz általuk a másik. Erős, szenvedélyes és a végsőkig őszinte, akkor is, ha az őszinteség néha fáj, és sebet hagy maga után.

A Stage Dive után csak remélni mertem, hogy ez a sorozat is kedvenc lesz, de azt nem gondoltam volna, hogy ennyire levesz majd a lábamról. Erotikus, néhol meggondolatlan, szeleburdi, döntésekkel és kérdésekkel teli regény a Húzós, ahol nem áll meg az élet, s ahol a döntéseknek sorsdöntő jelentőségük van. Egy regény, ahol lehet hibázni, s ahol a hibákból tanulva áll fel az ember, és hozza meg az újabb baklövését, ami újabb bonyodalmat sző, de a Dirty alatt mindennek és mindenkinek szerepe van.

Az írónő stílusa ismét jól érezhető, nemcsak a sajátos bájával hengerel le, hanem a humorával és a szexi, tetovált karaktereivel is. Hazudnék, ha azt mondanám, hogy nincsenek hatással rám a tetovált szexistenei, s nemcsak a kinézetükre épít, hanem a belsőre, a múltra és a kecsegtető jövőre is. Kylie Scott regényeiben van második esély, a hibákból tanulni lehet, s ha elsőre nem is tűnik komolynak a cselekmény, a végére kiderül, hogy az volt, csak a sajátos ütemében és medrében folyt.

Lydia mellett Vaughan a másik főszereplőnk, aki az élete elől menekülve tért vissza régen elfeledett szülővárosába, ahol nemcsak a múlt fájdalmaival kell megküzdenie, hanem a jelen próbatételeivel is. Emellett egy igazán szimpatikus, kemény karakter, aki már az első oldalakon elvarázsolt, és tudtam, hogy érdemes lesz nagyon odafigyelni rá, s nemcsak azért, mert mélység lakozik az űrben, hanem azért is, mert jóval több annál, mint amit elsőre láthattunk belőle. 

Maga a cselekmény a karakterekhez hűen parádés, szórakoztató, szexi és vágyaktól teli. De érzelmekben sincs hiány, sőt... Olyan természetesen ábrázolja az írónő a nő és a férfi egymásra találását, az érzelmek fokozatos kitárulkozását, a vágyak felszínre törését, hogy sokszor elfelejtettem, hogy olvasok, mivel vizuálisan, a lelki szemeim előtt történtek az események, és nagyon nehéz volt bármi másra koncentrálnom, mint Lydia és Vaughan. De emellett igazán humorosak is egyes részek, a mellékkarakterek megfűszerezik és tovább viszik a történetet. Nem éreztem azt, hogy lettek volna vakvágányok, mert ahogy elkezdtem teljesen beszippantott, és alig vártam, hogy még többet tudjak meg.

Szerencsére a nagy elvárásaim beigazolódtak, és Kylie Scott újfent egy csodát alkotott. Ha kellett együtt nevettem a szereplőkkel, de nem egy helyen törte darabokra a szívem és segített aztán újra összeilleszteni a darabokat. Szerettem, és úgy érzem, hogy ezzel a kötettel egy már megszokott vonalat követve varázsolja el az olvasókat az írónő. S hogy mi ez a recept? Egy szexi, tetovált férfi karakter, egy nagyon kedvelhető női karakter, egy kis rock zene, erotika, érzelmek sokasága és a már elengedhetetlen Kylie Scott varázs.

Maga a Dive Bar sorozat valamennyire kötődik a Stage Dive-hoz, én úgy vettem észre, s ha a megérzéseim nem csalnak, akkor Mal Ericson talán a további kötetekben is tiszteletét teszi. Nagyon örültem a felbukkanásának, egy kicsit fel is ültem miatta a nosztalgia vonatra, de nem bánom. Mal a kedvenc dobosom, és már csak miatta is megéri kézbe venni a Húzóst. De mellette egy igazán kalandos, jól átgondolt, hihetetlen kötetet is felfedezhet az olvasó, ha eléggé odafigyel, és tökéletes kikapcsolódást nyújthat egy stresszes nap után. 

Igaz, hogy egy sorozat része ez a kötet, mégis teljes mértékben megállja a helyét önmagában is. Úgy érzem, hogy pont egy ilyen löketre volt szükségem ahhoz, hogy most már még inkább várjam a további két kötet megjelenését is, mert bárki mondjon bármit, Kylie Scott a tetovált, szexi pasik kánaánjának a koronázatlan királynője. Lydia és Vaughan önmagukban is érdekesek, de együtt letarolnak mindent. Édes, kötöttségektől mentes, érzelmek sokaságát felsorakoztató regény ez, ami megmutatja, hogy egyrészt nem a kilóid határoznak meg, hanem a belső szépséged, az hogy milyen ember vagy. Másrészt sokszor ott van a boldogság az orrunk előtt, csak ki kell nyújtani érte a kezünket, és hagyni, hogy az idő begyógyítsa a sebeket. Harmadrészt, sosem késő elengedni a múltat, új dolgokat kipróbálni, és végre valahára élni. Sosem késő kitalálni, mit szeretnénk az életünkkel, mit szeretnénk elérni, és sosem késő változtatni a fontossági sorrenden, sosem késő elengedni dolgokat, és olyanba belekezdeni, ami boldogsággal tölt el, ami által nemcsak anyagilag állunk stabilan, hanem érzelmileg is. Negyedrészt a múltunk az, ami meghatároz minket, s ami által nem lehetnénk ma, azok akik. Élettel, igazságokkal és szerelmekkel teli regény ez, ahol nemcsak a duci lány találja meg azt, ami boldoggá teszi, hanem a tetovált, tékozló fiú is hazatér, és végre elkezdi élni azt az életet, ami boldogsággal és felemelő pillanatokkal tölti el. Ha egy igazán szórakoztató, könnyed hangnemben megírt, szívmelengető, de kalandos regényre vágysz A csehó sorozat első része tárt karokkal vár, és alig várja, hogy elmerülj a kötet sorai között.
"Irtóra szerettem volna tudni, milyen lehet, amikor épp nem holtfáradtan kell megbirkóznia a házába betört, szökevény menyasszonnyal. Vajon az a típus, aki sokat mosolyog vagy épp ellenkezőleg? Nem bírtam megállapítani. Pedig abból éltem, hogy már a legelső benyomások alapján ügyesen felmértem a vadidegen kuncsaftjaim, és fondorlatosan rábeszéltem őket a szükségesnél jóval nagyobb házak megvásárlására; ehhez képest erről a pasasról most valamiért egyszerűen szart se bírtam megállapítani."

"Egyikünk sem tervezte, hogy a városban marad, én pedig épp most léptem ki egy dugába dőlt eljegyzésből. De egek, ez a pasi akkor is egy észak-igahói szexisten!"

" - Szerintem neked valamiféle beteges, kényszeres mellmániád van. Nem gondoltál még arra, hogy szakértőhöz fordulj a függőségeddel?"

"Talán lehetséges volt, hogy egyszer majd eljön a nap - úgy sacc per kábé ezer év múlva -, amikor a látványa nem indít be. Habár az igazat megvallva erősen kételkedtem ebben. Elkábult miatta az agyam, és az egész testem bizsergett tőle. Hogy a szívemre milyen hatással volt, abba bele sem akartam gondolni."

"Ha tényleg szereted a csajodat, vegyél neki könyveket!"





🛒 Felkeltettem az érdeklődésedet? Ide kattintva megrendelhető! :)



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Carley Fortune: Várlak a tónál

" Észrevétlenül jutok el a néptelen recepciós pultig." * Találkozzunk ​egy év múlva… És ezúttal ne hagyj cserben!  Fern Brookban...