2019. december 7., szombat

Mariana Zapata: The Wall of Winnipeg and Me - Szívvel a falnak


"Kinyírom ezt a seggfejet. Egy szép napon biztosan."

*

Ha Mr. Darcy amerikai focizna…Vanessa Mazur pontosan tudja, hogy helyesen cselekszik. Nem is érzi rosszul magát azért, mert felmondott. Asszisztensi/házvezetőnői/tündérkeresztmamai állását a szövetség legjobb védőjátékosa mellett mindig is átmenetinek szánta. Nagy tervei vannak, melyek között nem szerepelt az extra méretű alsógatyák mosása, legalábbis nem élete végéig. Így amikor Aiden Graves bekopog az ajtaján, és azt kéri tőle, hogy jöjjön vissza hozzá, teljesen ledöbben.

A „winnipegi nagy fal”-ként ismert pasas két évig a köszönését sem fogadta, a születésnapjáról is megfeledkezett. Most pedig? Valami egészen elképesztő dologra akarja rávenni. Mit válaszolhat az ember lánya annak a férfinak, aki megszokta, hogy mindig megszerzi, amit akar?

Hol a határ az ellenszenv és a szerelem között? Tantrikusan izgalmas, hosszan bontakozó románc. Éld át a tüzét!

Őszinte leszek, elképzelhetetlennek tartottam azt, hogy zsinórban a negyedik új megjelenésű KMK könyv is ennyire csodás legyen. Teljesen más téma, mint pl A legsötétebb csillag, mégis egyből beszippantott. Azt nem mondom, hogy nincsenek benne idegőrlő, idegesítő vagy éppen zavaró részek, de mindent egybevetve olvastatja magát, beszippant és olyan, mint teljes erőből nekivágna annak a bizonyos falnak.

Már amikor csak apró hírfoszlányok voltak, hogy egyszer a közeljövőben meg fog jelenni, egyből fel is került a kívánságlistámra, mivel nagyon megtetszett a borító és a fülszöveg sem volt vészes. Igazából már azzal megvett magának, hogy amerikai foci áll a cselekmény középpontjában. Újabban nagyon rákaptam a sporttal kapcsolatos love sztorikra és nem ok nélkül. Teljesen más világba kalauzolnak, mégsem az a fantasy, ami ne történhetne meg veled, hiszen simán elképzelhető, hogy egy izomkolosszus sportolónak akad meg rajtad a szeme és onnantól jajj a szívednek. Imádom, hogy táplálja a kíváncsiságomat, de közbe azért rendesen oda is szúr, ha kell. A Szívvel a falnak sem okozott ebből a szempontból csalódást, hiszen keményen, már-már durván indul, és ez csak még jobban arra ösztönzött, hogy járjak a regény végére. Nem egy vékony kötetről van szó, így ha mellettem lett volna Aiden tuti biztos, hogy néhányszor fejbe vágtam volna vele, mert ekkora seggfejet én még életembe nem "láttam", pedig találkoztam már egy párral, és itt nemcsak a könyves szexi, de azért bunkó pasikra gondolok, hanem az igazi, hús-vér egyedekre. Azzal a lendülettel, ahogy az írónő ismerteti velünk Aiden karakterét, hát ember legyen a talpán, aki épp ésszel és nulla kitépett hajjal végig tudja olvasni a "fura gondolkodását". Ilyen tipikus oroszlánokra jellemző vonásokkal rendelkezik, mint nem szólok, hogy a nőm vagy, de azért úgy viselkedem veled, de szólni azt luxus. 

Annyi kín és szenvedés, mint a Szívvel a falnak kötet lapjain van eszméletlen. És ez lehetne negatívum, de nem az, mert emiatt olyan kiszámíthatatlan és rejtélyes. Emiatt nem tudod azt mondani, hogy oké, elment egy olvasási élménynek, mert ennél jóval, de jóval több. Szexi, piszkos, erő lakozik benne, akaratos, leleményes, érdekes, izgalmas és kiemelkedik a Rubin Pöttyös kategóriából. Egyszerre hagy cserben és egyszerre emel fel a földről. Igazi érzelmi hullámvasút. 

S amíg teljesen a végére nem érsz, addig fogalmad sem lehet a végéről, hiszen Aiden karaktere egy visszahúzódó, sztár játékos, aki nem a skalpokat gyűjti és aki csak nehezen nyílik meg és úgy alapjáraton sem beszél sokat és nem bízik meg az emberekben. Aztán ott van a regény másik fő karaktere, Vanessa, aki kimondja amit a gondol, legalábbis a legtöbb esetben, kedves, aranyos, nehezen adja fel és úgy ahogy ő, úgy mi olvasók is oldalról oldalra egyre inkább belezúgunk a hallgatag hegyomlásba, a falba és ez ellen nem tudunk mit tenni. 

Értelmileg piszok erős, és ezt mindezt szavak nélkül éri el, csak a tettekre hagyatkozva. Nem spilázza túl a dolgot, ahol kell a végletekig egyszerű, de nem az unalmas egyszerűség jellemzi. Attól távol áll. Egy olyan részt nem tudnék megnevezni, amire azt mondanám, hogy szenvedés volt a szó szoros értelmében. Végig bizonytalanságban tart és hiába hosszú a regény, még így is kevés, főleg onnantól, hogy úgy igazán beindulnak az események.

Maga a szöveg fordítása minőségi, alig van benne hiba, igaz én csak egyet találtam, pedig erre harapok. A leírások és a jellemzések pontosak voltak. Imádtam, ahogy Vanessa becézte Aident, egyszerre volt édes és bensőséges és igaz az a mondás, hogy azután becsüljük meg azt, amink volt, miután már nem a mienk. Amikor ott van előttünk figyelmen kívül hagyjuk és ha már nincs ott, vissza akarjuk szerezni.

A cselekmény egésze végig fenntartotta a figyelmemet és ahogy beszippantott nem engedett. Tekintve az oldalszámot és azt, hogy pár nap alatt kiolvastam szerintem lejön, hogy mennyire is lehet vele haladni. A Szívvel a falnak nem az a kötet, ahol nem történik semmi, mert mindig van valami, ami megbolygatja az eseményeket, legyen az egy megszólalás, érzelem vagy váratlan, meglepő fordulat. 

A két főszereplőn kívül Zac volt az, akit nagyon megszerettem és akiről még szívesen olvasnék, akár egy önálló regényben. Vicces, kedves, szerethető srác, akinek szüksége van arra, hogy valaki irányítsa és a jó irányba terelje. Nagyszerű regény alap lehetne. De visszatérve Vanessa és Aiden párosára, nem unatkozunk a sorok között az egyszer biztos. Mind a ketten egyediségek, nem szokványos karakterek, még akkor sem ha annak tűnnek. Van bennük valami varázs, ami végig odaszegezett a kötethez és ami miattuk sem akart lazulni. Maga a téma választás nagyon tetszett, főleg amiatt, hogy nem sok mindent tudok az amerikai fociról, viszont az USA-ban hagyománya van és emiatt is volt olyan jó olvasni arról, hogy mi az, ami egy-egy játékos életében folyik a meccsek előtt, közben és alatt. Terveim között áll, hogy egy hamisíthatatlan meccsre ellátogassak egyszer, és ez az elhatározás a Szívvel a falnak alatt csak még jobban nyomatékosította bennem, hogy meg kell valósítsam. Összességében egy szenvedélyekkel átfűtött, kemény regénnyel van dolgunk, kemény az izmok és az életvitel miatt, de gyengéd is az érzelmek téren. Sport rajongóknak és Rubin Pöttyös kedvelőknek igazi csemege lehet.
" - Csak te vagy alkalmas erre. Végiggondoltam a dolgot. Senki sem ismeri annyira a napirendemet, mint te. Nem mész az idegeimre sem, és... - Megrázta a fejét, és rám szegezte a pillantását. - Bármit megteszek, kerül, amibe kerül. Mondd meg, mit akarsz, és megkapod. Bármit."

"Ki a fene ez az ember? Úgy néz ki, mint Aiden. Az illata is Aiden. A hangja is Aidené, de ez nem az az Aiden, akit én ismertem. Ez az Aiden Vegasban utánam jött, és azt mondta, fogjam be a pofámat, amikor cukkoltam. Na jó. Nyeltem egyet, bólintottam, hiszen mindig is ezt akartam. Hát most megkaptam."

"Hogy tetszenek-e a szexi hátizmok? Hát persze. Petefészkem van."

"A francba. A fenébe. Nem szerethetem. Nem lehet. Nem lehet, azért meg pláne nem, mert egy tökéletes ajándékkal lepett meg. Valamivel, ami én vagyok."


Ha te is elolvasnád ide kattintva megrendelhető 27%-os kedvezménnyel!


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Carley Fortune: Várlak a tónál

" Észrevétlenül jutok el a néptelen recepciós pultig." * Találkozzunk ​egy év múlva… És ezúttal ne hagyj cserben!  Fern Brookban...