2018. október 19., péntek

Meghan March: Vágy és kétség & Vágy és szerelem (Vágy trilógia 2-3.)


"Hát megcsináltam. Hozzámentem egy milliomoshoz."

*

Sikerült. Feleségül mentem egy milliárdoshoz. Megvolt rá az okom, de arra nem számítottam, hogy azt fogom érezni, a tulajdona vagyok. Házassági fogadalom ide vagy oda, akkor is önmagam akarok lenni. A szabályai vasmarokkal szorítanak, de nem olyan lány vagyok, aki hagyja magát. Viszont van egy kis gond: azt hiszem, kezdek beleszeretni… Fogalmam sincs, mi lesz ebből a házasságból, de életem legnagyobb kalandja, hogy megmaradjak olyannak, amilyen lenni akarok, miközben átadom magam a mocskos kis élvezeteknek, ahogy ő akarja.

A Vágy és kétség a Vágy-trilógia második része.

Meghan March erős, érzéki nőkről ír és mocskos szájú alfahímekről, akiket térdre kényszerítenek. Impulzív és kedélyes, és senkitől nem kér bocsánatot, amiért imád pikáns dolgokat írni. Erotikus regényei Amerikában hatalmas sikert aratnak, és minden bizonnyal a hazai olvasók kedvence is lesz.

Rendhagyó bejegyzés lesz ez az eddigiekhez képest, főleg azért, mert ahogy elkezdtem olvasni a második részt nem tudtam abbahagyni és miután befejeztem már cuppantam is a másikra, azaz a harmadik befejező részre, ezért úgy gondoltam, hogy egy nagy értékelés fog születni a kettőből, mivel így volt a legintenzívebb számomra az olvasás és titeket is csak biztatni tudlak, hogy egymás után olvassátok a három részt, mert valami elképesztő energiákat szabadít fel.

A Vágy és kétség maga a tömény erotika countryval keverve. Robbanó elegye teszi olyan olvasmányossá és szórakoztató olvasmánnyá. Trágár szavak és merész kijelentések, szavak is pezsdítenek a regény folyamán, ami a maga alig néhány száz oldalával rövidkének számít, mégis olyan energialöketet ad, aminek nehéz ellenállni és nehéz már az első fejezet után nem beleesni. Magának az írónőnek imádom a munkásságát, eddig csak csupa jót olvastam tőle és minden egyes újdonságával és sorozatával egyre jobban meglep, mivel olyannal még nem találkoztam, hogy egy írónőnek minden egyes regénye kiemelkedő és maradandó legyen. A Vágy és kétség perzsel, felemészt és magához láncol. Egy olyan bilincset képez az olvasó és a könyv között, amit nem lehet csak úgy megtörni, nincs az a zár, ami ellent tudna állni neki. A kötet hangulata erősen túlfűtött, szexi mégis van cselekménye és ez a cselekmény nemcsak hogy kétségekkel van tele, mint azt a cím is sejteti, de megalkuvások és a jövő kérdései is felmerülnek. Maga a kezdés és a lezárás egy igazi keretet ad a mondanivalónak. A szerelmi vonal is sokkal kifinomultabb és merészebb, mint az első részben, ahol inkább a testiségen volt a hangsúly, ennek a műfajnak a kedvelői sem fognak csalódni a kötetben, mivel az erotikus romantika egyik kiemelkedő alkotásával van dolgunk. 

Az a kapcsolat, ami a két főszereplő között, Holly és Creighton között van felégeti a lapukat és mi magunk is úgy érezhetjük, mintha ott lennénk. Az erotikusabb jelenetek olykor perverzséggel indítanak vagy így érnek véget, de az biztos, hogy erősen ráfektetik a hangsúly a hangulat kialakulásáért. Fejezetről fejezetre olvasva jön velünk szembe az, hogy bármennyire is egy sémára épül és bőven találunk benne kliséket ezek mind eltörpülnek amellett, hogy mennyire is szórakoztató és hogy mennyire ki tud kapcsolni minket. Engem személy szerint megnyugvással és egyfajta szabadság érzettel töltött el, hogy végre meló után elővehettem a táskámból és ha csak pár fejezetet is, de olvashattam.

Imádom ezeket a szavakat.
Ő az enyém, és ha azt hiszi, hagyni fogom, hogy elszaladjon, és nem találom meg, hogy visszahozzam oda, ahová tartozik – hozzám – akkor bizony nagyon téved.
Mert én övön alul is ütök, ha arról van szó, hogy boldogan éljünk, amíg meg nem halunk.

A Vágy és szerelem a Vágy-trilógia befejező része, a Vágy és hatalom és a Vágy és kétség után érdemes olvasni.

Meghan March erős, érzéki nőkről ír és mocskos szájú alfahímekről, akiket térdre kényszerítenek. Impulzív és kedélyes, és senkitől nem kér bocsánatot, amiért imád pikáns dolgokat írni. Erotikus regényei Amerikában hatalmas sikert aratnak, és minden bizonnyal a hazai olvasók kedvence is lesz.

A trilógia befejező részét érdemes egyből a második után olvasni, sőt merem állítani, hogy úgy az igazi, ha mind a három kötetet egymás után olvassuk, hiszen nem olyan hosszúak, emészthetőek és nagyon is könnyen el lehet veszni bennük. A harmadik rész, a Vágy és szerelem első néhány fejezete nagyon hajaz a második részére, de ez szimplán annak a metaforának, annak a szimbólumnak tudható be, ami elindítja a cselekményt, ami ezúttal nem annyira erotikus, mint ahogy azt már megszokhattuk, hanem sokkal inkább érzelmesebb és gyengédebb, persze az ikonikusnak számító vágyak még mindig hatalmas szerepet játszanak csak már nem ez van erőtérben. 

A helyét átvette a jövő kérdésköre, az egymásra csiszolódás és az, hogy egy olyan befejezést tudjon adni az írónő, ami méltó lezárást ad a trilógiának. A cselekmény ismét pörgős, néhol meglepő és csak úgy száguldozunk a lapok között. Hol felemel, s hol földhöz vág, de az biztos, hogy meghökkent és maximális élményt ad. Unatkozásnak helye nincs. Egy kis kísértés is lapul az oldalak között, szintúgy, mint régi titkok felfedése, megoldásra váró problémák és a már oly jól működő kémia és szexualitás. Mind Crey és mind Holly hatalmas fejlődésen mennek keresztül az első részhez képest és már nem az összecsiszolódás a kérdéses, hanem az, hogy megtalálják és úgy alakítsák az utat a másikhoz, hogy közben kompromisszumképesek és figyelembe veszik, hogy mi is lenne a jó a másiknak. A három kötet közül számomra ez a kedvenc, mivel nemcsak hogy ennek tetszik a legjobban a borítója, hanem lírikus is, kicsit drámai, de ott van benne a beteljesülés és az oly jól megérdemelt boldogság, amit kalandos út során, de sikerült elérni és emiatt nagyon szívhez szól és emiatt az apró momentum miatt annyira szerethető. Nemcsaj reményt ad, de inspirál is, hogy kellő áldozathozatallal bármi elérhető, még a leglehetetlenebb dolgok is. Összességében odáig vagyok Meghan stílusáért, szókimondóságáért és nagyon boldog vagyok, hogy elhozta ezt az élményt nekünk az Álomgyár Kiadó és csak remélni tudom, hogy egy szép napon Greer, Creighton húgának a történetét is olvashatjuk.
" - Már eleget beszéltünk. Most meg akarom mutatni, hogy érzek, amikor a feleségem csak úgy kisétál, nem veszi fel a telefonját, és arra kényszerít, hogy több államon keresztülutazzak, hogy végre megtaláljam."

" - Te nem véletlenül vagy. Én mégis itt vagyok melletted. Mert úgy akarlak, ahogy vagy. Mindenestül. Szerintem ezt világossá tettem."

" - Életem legjobb döntése volt, Holly. Életem legjobb döntése volt, hogy nem hagytalak elmenni."

" - Már megint? Mi a frász bajod van a Zeppelinnel?
  - Mind férfi. Ez elég ok."

"Crey hazajön. Nem kell nagy tehetség ahhoz, hogy lássam, valami nagy baj van."



Köszönöm az Álomgyár Kiadónak a könyvpéldányokat! Ha te is elolvasnád őket itt megrendelhetőek:
Vágy és kétség 15% -os kedvezménnyel,
Vágy és szerelem 15% -os kedvezménnyel!


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Carley Fortune: Várlak a tónál

" Észrevétlenül jutok el a néptelen recepciós pultig." * Találkozzunk ​egy év múlva… És ezúttal ne hagyj cserben!  Fern Brookban...