2023. március 27., hétfő

Lucy Score: Amin sosem leszünk túl (Knockemout 1.)


"Fogalmam sincs, mire számítottam, amikor besétáltam a Café Revbe, de az holtbiztos, hogy nem készültem a kassza mögött lógó fényképem látványára, ami fölött a szöveg azt hirdette: "Nincs kiszolgálás."

*

Knox ​örömmel játssza a rosszfiú szerepét, az életét pedig épp úgy szereti, mint a kávéját: magában. Egyedül basset houndját, Waylont tűri meg maga mellett. Knox ki nem állhatja a drámát, még akkor sem, ha az egy szökevény menyasszony formájában kopogtat az ajtaján. Naomi persze nemcsak úgy elszökött az esküvőjéről, hanem mentőmisszióra indult, hogy kiszabadítsa rég látott ikertestvérét Knockmeutból, ebből a bárdolatlan városkából, ahol a vitákat hagyományos módon rendezik: némi ütlegeléssel és pár korsó sörrel. Többnyire ebben a sorrendben. Azonban Naomi pechjére gonosz ikertestvére semmit sem változott az elmúlt években. Tina rövid úton meglovasítja testvére autóját és pénzét, cserébe viszont valami teljesen váratlan dolgot hagy rá: egy unokahúgot. Naomi így pénz, autó, lakás és munka nélkül ragad egy teljesen ismeretlen városban, ahol bónuszként egy vadóc 11 évesnek is a gondját kellene viselnie. Knoxnak jó oka van rá, hogy ne bonyolódjon komplikált kapcsolatokba és ne kezdjen zűrös nőkkel. De miután Naomi élete épp lassított felvételben omlik össze előtte, legalább annyit megtesz, hogy kihúzza őt a csávából. Amint aztán Naomi összeszedi magát, visszatérhet nyugodt, magányos életéhez. Legalábbis ez a terv – egészen addig, amíg valódi veszély nem üti fel a fejét. Lucy Score lehengerlő romantikus komédiája az elmúlt évek egyik legnagyobb könyvsikere.


Azt a mindenit!! Egy időben minden közösségi platformon ez a könyv jött szembe velem, és ilyenkor azért elgondolkodom, hogy ha ekkora a hype körülötte vajon engem is megnyer magának, vagy én leszek a kivétel? Nem véletlenül New York Times bestseller azt kell, hogy mondjam. Lucy Score minden sikert megérdemel, mivel függővé tett, és az Amin sosem leszünk túl tölti ki minden egyes gondolatomat, olyanannyira, hogy meg is találtam a saját Knoxomat, aki külsőleg hasonlít rá. Készüljetek fel, mert az Amin sosem leszünk túl hatással lesz rád, és alig várod, hogy újabb és újabb adagot kapj belőle.

Már az elején tudtam és éreztem, hogy bizony nekem ez a kötet szerelem lesz. Adott egy szökevény menyasszony, egy szexi viking, oké egy szexi tetovált, szakállas szőke pasi, egy kisváros, elnyomott érzések és egy fergeteges slow burn romantika. Nem egy jelenetnél hittem azt, hogy ki kell hívni a tűzoltókat úgy lángolt a kötet. Lucy Score max fokozatra kapcsol, és megmutatja mi fán is terem az a bizonyos romantika. Nem a legrövidebb kötet, ráadásul lassan égő is, ami a szerelmet illeti, igazi szenvedés, de a jobbik fajtából. Abból, aminek a bűvköréből nem tudsz szabadulni, és minden egyes szabad percedben arra gondolsz, hogy mi lehet a karakterekkel, és mit csinálnak nélküled. Hát mondanom sem kell, hogy nem tartott sokáig kiolvasni. Mindössze 2,5 nap alatt ledaráltam, és úgy érzem, hogy nagyon jó döntést hoztam. A fejezetekkel gyorsan lehet haladni, mindig történik valami, ami miatt olvasnád a következőt, és nincs az, hogy akkor most lerakom és elmegyek aludni. Ha elkezded, készülj fel, hogy lemondhatsz az alvásról és a gondolkodásról, mert minden szabad percedben az Amin sosem leszünk túlon fogsz pörögni. Ez a történet él, és beeszi magát a bőröd alá. Lélegzik, és minden egyes lélegzetvétellel egyre többet ad. Igazi megszállottja lettem, és habár sokszor mosolyogtam rajta, alig vártam, hogy a szabad perceimben elvesszek a cselekményben. Nemcsak a karakterek, hanem a helyszín is megnyer magának, és legszívesebben te is Knockemout városába költöznél!

Nem szoktam nagyon spicy könyveket olvasni, de ez az volt. Még az ízlésesség határán belül maradtunk, de azért jó néhányszor kimostam volna Knox száját, csak hogy tudja hol a helye. De tagadhatatlan, hogy nem lehet nem szeretni ezt a nagyra nőtt óvodást, aki igazi ellentmondás, és nagyon nehéz rajta kiigazodni. De megkedveltem, még akkor is, amikor haragudtam rá, és a legszívesebben bemostam volna neki, hogy hogy lehet ilyen mamlasz.

Nem tudom, hogy csinálta Lucy Score, de Tinán kívül mindenki kedvenc lett, főleg Naomi akivel nagyon együttérzek, és basszus, annyira jó lélek, annyira kedves, hogy minden jót megérdemel az életben. A szókimondó, vagány énje 10/10, és nemcsak azért, mert belevaló csajszi, hanem azért is, mert vajból van a szíve és csak úgy árad belőle a kedvesség, a szeretet és a báj, ami végigkíséri az Amin sosem leszünk túl cselekményét.

A zsánerét tekintve grumpy x sunshine (imádom, de tényleg, az egyik legjobb, amit ki lehetett találni), fake dating (valaki hívja a mentőket, mert már tényleg sok lesz a jóból), enemies to lovers (defibrillátor van valakinél?), small town romance (azt hiszem megállt a szívem), és az elmaradhatatlan spice. Az egyik legspicybb regény, amihez szerencsém volt, és legnagyobb örömömre nem megy el a szürke 50 irányába.

Maga a cselekmény elég gyorsan beindul, bedob minket a mélyvízbe, majd hagyja, hogy mi magunk ússzunk ki a partra, és abban sem segít, hogy hamarabb kapjunk levegőt. Tele van szexi kisugárzással, szenvedélyes jelenetekkel, szeretettel, problémákkal, emberi gyarlósággal, túlféltéssel, kihívásokkal és olyan karakterekkel, akiket már az egyéniségük miatt érdemes megismerni. Egy monstrum, ami leigáz, és megmutatja, hogy egy kisvárosi románc is lehet lassan perzselő láva, és teríthet be érzésekkel pillanatok alatt.

A slow burn romantika miatt azt érzed, hogy habár gyorsan lehet haladni ezzel a 600 oldalas csodával, mégsem haladsz semerre, mert amint képbe kerülnek az érzelmek satuféket húz Knox, és visszaállít a start mezőre, és kezdheted elölről a játékot. A tét hatalmas, a szív csap össze az érzelmekkel és az ésszel. Knox lelki gyötrődése, bizonytalansága téged is elbizonytalanít, és téged is kétségbe von. Annyi érzelmet ad, és vált ki belőled, amire az elején nem gondolnál.

Amellett, hogy Naomi és Knox viharos kapcsolatát ismerhetjük meg, a mellékkarakterek is épp olyan fontosak, mert a szívedig hatolnak, és nem eresztenek. Az Amin sosem leszünk túl egy igazán szerethető, élvezhető és erotikában gazdag történet. Pillanatok alatt beszippant, és nem ereszt. Hiába hosszú, nem éreztem annak, sőt nagyon szívesen olvastam volna még tovább. Az írónő a stílusával bebizonyította, hogy van benne potenciál és nagyon is érdemes figyelemmel kísérni a munkásságát.

Összességében egy nagyon jól összeállított regényt kaptam, erős alappal, a kellő helyeken bonyodalmakkal, és végig fenntartotta az érdeklődésemet. Ahol kellett ott kicsit rejtélyesebb, ahol meg arra van szükség ott érzelmekkel és bonyodalommal teli. Nem éreztem azt, hogy túl lenne írva, vagy hogy túl sok lenne benne a szex. Pont annyit kapunk, amennyit elbír a történet, és nem lesz az egész smut regény, amiért azért annyira nem rajongok. Lucy Score tökéletesen ötvözte az érzelmeket a problémákkal és a kisvárosi hangulattal, ami a szívem egyik csücske lett. Szívesen élnék én is Knockemout városában, ahol még számít a másik, ahol odafigyelnek egymásra az emberek, összefognak és példaértékű a közösség ereje. Emellett olyan kérdésekkel foglalkozik az írónő, mint a gyámság, félelem az elvesztéstől, jónak lenni, a múlt kísérletei, a megnyílás és a közel engedés nehézsége, továbbá sok sok kutyust is kapunk, akik mosolyt csalnak az arcunkra, és nyállal meg kutyaszőrrel terítik be a ruhánkat. Ha egy olyan regényre vágysz, ami messze van a tökéletességtől, ugyanakkor a maga nemében, mégis az, és nem riadsz vissza a szőrös viking kinézetű pasiktól sem, akkor az Amin sosem leszünk túl neked való. Alig várom, hogy Nash & Lina, illetve Lucian & Sloane történetét is olvashassam!!
"Úgy szerettem a nőket, ahogy a kapcsolataimat - ledérnek, mocskosnak és alkalminak.
Naomi Wittre egyik sem volt jellemző, és erre muszáj lesz emlékeznem."

"Az ember azt hinné, a testvérem előrántott egy jó huszonöt centis aranyfaszt, ahogy Naomi rávetette magát, és szorosan átölelte."

" - Ha ez kell ahhoz, hogy kisétáljunk ebből a kurva üzletből, anélkül hogy elájulnék az átkozott merevedésemtől, megveszem neked a kibaszott fehérneműt."

" - A fiút elviheted Knockemoutból, de Knockemoutot nem törölheted ki a fiúból - jegyezte meg."

" - Kurva kimerítő.
- Az. És az egyetlen alkalom, amikor valami végtelenül önző dolgot teszek kizárólag a saját kedvemért, visszafelé sül el.
- Mit tettél magadért? - faggattam.
- Egyéjszakás kalandba bonyolódtam egy mogorva, tetovált borbéllyal."

"Él olyan férfi a világban, akinek pont elég vagyok? Nem túl sok, nem túl kevés, hanem pont az a személy, akire egész életében várt."



🛒 Felkeltettem az érdeklődésedet? Ide kattintva megrendelhető! :)


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Carley Fortune: Várlak a tónál

" Észrevétlenül jutok el a néptelen recepciós pultig." * Találkozzunk ​egy év múlva… És ezúttal ne hagyj cserben!  Fern Brookban...