2018. december 28., péntek

Whitney G.: Alapos kétely (Alapos kétely 1-2-3.)


"New York City nem több egy szarral teli pöcegödörnél, ahová a kudarcot vallottak kénytelenek beönteni az összetört álmaikat, hogy messze maguk mögött hagyják őket."

*

A farkamnak megvan a maga étvágya – ami nagy és igen sajátos étvágy. Olyan nőt akar, aki szőke, formás és lehetőleg nem egy kibaszott hazudozó. (Hogy miért, az egy külön sztori.) Menő ügyvédként nincs vesztegetni való időm párkapcsolatra, ezért névtelen csevegéssel és interneten megismert nőkkel elégítem ki az igényeimet. A szabályok egyszerűek: egy vacsora, egy éjszaka, zéró ismétlés. Ez csak alkalmi szex. Nem több, nem kevesebb. Legalábbis így volt egészen Alyssáig. Ő egy 27 éves ügyvédnő, könyvgyűjtő és állítása szerint a legkevésbé sem vonzó. Elvileg jogi tanácsokat adtam neki késő esténként, és rábízhattam a heti kalandjaim részleteit. De aztán bejött a cégemhez egy interjúra. Egy hallgatóknak kiírt gyakornoki pozícióra… És rohadtul megváltozott minden. Az év egyik legerotikusabb könyve, amiben a forró jelenetek mögött mély lélektani összefüggések bontakoznak ki a múltbéli drámák felszínre kerülésével. Hagyd, hogy elraboljon!


Egy történet, három rész, egy könyv. Mi is lehetne ennél jobb? Imádom, hogy ezt a trilógiát egybe szedte a Könyvmolyképző és nem kellett éveket várnom arra, hogy megtudjam mi lesz Aubrey és Andrew sorsa. Habár eredetileg 3 részre van szedve, simán elmehetett volna egynek is, ahogy azt a KMK csinálta. Nyilvánvalóan érződik, hogy egybe lett gyúrva, mivel ugyanúgy megtalálhatóak benne azok a kis elválasztó címek, mint például az, hogy 1. rész és társai és egy-egy ilyen rész végén érződik a lezárás és aztán a következő részben a nagy kérdőjel, hogy miért is úgy folytatódott ahogy, de ez semmit sem vesz el az élményből.

Azok számára akik élnek-halnak az erotikus, mocskos szavakkal teli szerelmi sztorikért, azok határozottan imádni fogják. Egyszerre szexis, ábrándos, mocskos, szókimondó és földbe döngölős, de néha ezekre a kincsekre is szükség van, hiszen az élet nem csupa napfény és csillogás és nem mindenkinek adatik meg a szőke herceges sztori. Alapjáraton nem az én stílusom a nagyon erotikus könyvek, mégis a KMK regényeit valami miatt mégis szívesen olvasom és bővítem az olvasási közegemet, ezzel is erősen kilépve a komfortzónámból. Maga a történet felépítése és stílusa hasonló, mint Meghan March Vágy trilógiája, de azért mégis más. Tudni kell, hogy eredetileg az Alapos kétség magánkiadásban jelent meg, s ahogy egyre népszerűbb lett úgy jöttek sorba a folytatások is. Az, hogy papír formátumban, más nyelven megjelent hatalmas elismerés az írónő részére, nemcsak büszke lehet magára, de meg is érdemelte a sikert. Azt hiszem ezt nevezik egy álom valóra válásának, s mi olvasók ennek csak örülhetünk, hiszen egy újabb Must have erotikus-romantikus írónővel ismerkedhetünk meg. Kevésszer mondom, de ez a történet az elevenembe hatolt. Sokszor éreztem dejá vu-t, de hogy pontosan miért is azt nem tudom. Vannak benne olyan pillanatok, amik meglehetősen ismerősek számomra, nyilván nem vagyok jogász, se barátság extrákkal párti, de mindenki életében előfordult már szerintem, hogy adottak voltak a feltételek csak be kellett szállni a körhintába. Engem erre emlékeztetett a kötet. 

Amellett, hogy meglehetősen erotikus, nagyon sok benne a szex jelenet, amik néhol brutálisan szókimondóak vagy éppen piszkosak az érzelmeknek és a múltnak is teret enged. Nem egy helyen csillan fel a múlt egy apró darabkája, vagy bukkan a felszínre egy érzés, egy érzelem ami átveszi a cselekmény felett az irányítást. Tömören olyan, mintha egy komplex, összetett igazi macsó vagyok, nekem nem kell barátnő fétises pasit raknak össze egy bohókás szöszi fiatal szépséggel. 

Gondolom senkinek sem mondok újat Andrew személyéről, aki a tipikus berögzült, eszméihez ragaszkodó alfa hímet testesíti meg, akinek alapszabálya az egy éjszaka és más semmi. Szemben ezzel ott van Aubrey, aki nyomás alatt van, titokzatos, cselszövő. De mind a két karakter élete nyomással és elvárásokkal teli, amellett, hogy a múltjuk és a jelenük sem egyszerű. Az Alapos kételyben nemcsak a szex és a vágyak jönnek elő, de az elvárások, a döntések végtelen sorozata és a múlt elengedése is. Amikor elkezdtem olvasni nem számítottam rá, hogy mély érzelmeket és valós fájdalmat, könnyeket is fogok látni a lapokon. 

Arra számítottam, hogy kikapcsol egy kicsit és eltereli a gondolataimat egy srácról, de épp az ellenkezője történt. Minél többet olvastam Andrewról, annál inkább párhuzamba vontam a saját életemmel és minden esemény és fájdalom a lelki szemeim előtt pörgött le. Nemcsak párhuzamot vontam le, de én voltam Aubrey és Andrew volt az én kiválasztottam. Teljesen magába rántott, nem eresztett, ha kellett letargiába sodort, de meg is mutatta, hogy a cselekmények sorozata milyen erővel bír, ha valamit nagyon akarunk nem elég változtatni, tenni is kell érte. 

Whitney sajátos stílusa éppúgy lenyűgözött, mint A&A viharos, de annál inkább szenvedélyesebb egymásra találása és kibontakozása. A 2018-as évem egyik legnagyobb meglepetése az Alapos kétely és egy percig nem bántam meg, hogy engedtem a borítón szereplő öltönyös pasi csábításának. Szó szerint elcsábultam és ha nem is szeretnék egy saját Andrew-t, az tagadhatatlan, hogy olyan érzelmeket valósított meg az írónő, amire a legtöbb nő vágyik, hogy az általuk kiszemelt nőfaló, csak szex és más semmi típusú pasik miattuk változzanak meg és tárják ki a szívüket-lelküket, nyíljanak meg és feledhetetlen élményt okozzanak. Emellett egy olyan hátszelet biztosított az írónő, ami minden egyes utalással és elejtett morzsával egyre érdekesebb és egyre titokzatosabb lett, ami miatt hiper gyorsasággal száguldunk mi olvasók végig a köteten, hogy megtudjuk, ki is az igazi Andrew Hamilton és, hogy mi rejlik az álca alatt. Szenvedély, fájdalom, szókimondóság, titkos múlt, vágyak örvénylő tengere, töménytelen szex és plusz 18-as karika jellemzi Whitney G. méltán sikeres trilógiáját. Ha kedves támadt elolvasni ne habozz, de vigyázz, mert függőséget okoz. A függőség mellett az érzékeny lelkűeket földig tiporja, igazi érzelmi hullámvasút tele hullámvölgyekkel és mély pontokkal, de a felemelkedés, a csúcs elérése határozottan megéri az érzelmi vihar átélését.
" - Komolyan mondtam, hogy te vagy az egyetlen barátom... A barátok pedig elvileg adnak egymásnak esélyt arra, hogy jóvátegyék a dolgokat. Csak engedd, hogy elmondjam, miért kellett hazudnom neked..."

"- Te vagy az egyetlen nő, sőt az egyetlen ember, akivel az irodai munkaidőmön kívül beszélek. - Az ölembe ültettem. - Az egyetlen nő, akivel valaha is telefonszexeltem. Az egyetlen nő, aki beülhetett a kocsimba. És az egyetlen nő, aki hazudott nekem, mégis rávett, hogy maradjak..."

" - Rég megmondtam neked, hogy nálam nincsenek érzelmek. Hogy ha valaha is dugunk, akkor ott lesz vége. - A fülem mögé simított egy hajtincset. - Ugyanakkor belátom, bizonyos mértékig az én hibám, hogy a munkában és a magánéletben is átléptem veled a határt."

" - Igen. Tudod, aki nem kezel úgy, mint egy szardarabot csak azért, mert tetszem neki, és mert ő is tetszik nekem. Érdekes koncepció, ugye?"



Köszönöm a Könyvmolyképző Kiadónak a könyvpéldányt! Ha te is elolvasnád ide kattintva megrendelhető 16%-os kedvezménnyel!


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Carley Fortune: Várlak a tónál

" Észrevétlenül jutok el a néptelen recepciós pultig." * Találkozzunk ​egy év múlva… És ezúttal ne hagyj cserben!  Fern Brookban...