2018. december 16., vasárnap

Abby Winter: Tiltott szenvedély


" - Mr. Hamilton! Mrs. Newton van itt."

*

Julie Hamilton hosszú idő után végre kilépett az apja árnyékából. Miután megunta, hogy minden lépését figyelik, barátnőjével New Yorkba költözik, és új életet kezd. Mostanra majdnem mindene megvan, amire korábban vágyott. Lakás egy jó környéken, egy klassz munkahely és David, aki mindent megad Julie–nak, neki azonban mégis hiányzik valami az életéből.
Jonathan Parker volt katonaként egy biztonsági céget üzemeltet. Múltjának köszönhetően megbízható, határozott és megfontolt. Egy nap azonban olyan megbízást kap, ami mindent megváltoztat.
Már az első találkozás alapjában rengeti meg mindkettőjük világát.
De milyen jövője lehet egy kapcsolatnak, ami mögött több titok is lappang?
Mit tesz Julie, mikor kiderül, hogy senki nem az, akinek kiadja magát?
Lehet jövője egy szenvedélyes, de tiltott kapcsolatnak?


Már volt szerencsém olvasni az írónőtől, de akkor Emy Dusttal közösen írtak egy igencsak ütősre sikerült történetet és mindenféleképpen kíváncsi voltam, hogy sikerül e hasonló érzéseket és gondolatokat kiváltania belőlem, mint amit elért a Csapdába csalt szerelem lapjain. Azon egy percig sem lepődtem meg, hogy már az első fejezetek után teljesen a hatalmába kerített és bebizonyította, amit eddig is éreztem, hogy szorult belé tehetség és ezt jól is kamatoztatja.

Maga a Tiltott szenvedély érdekesen kezdődik, amolyan előzetest ad az első fejezet a továbbiakra, hogy megértsük az összefüggéseket és azokat a szálakat, amik a történet egy bizonyos pontján össze fognak érni. Az sem volt meglepetés, hogy baromi gyorsan haladtam vele, mivel a regény pörgős, tömör, lényegre törő és a kellő részeken csavaros, bravúros. Viszont nagyon rövidnek találtam emiatt és szívem szerint még olvastam volna tovább is, sőt egyes részeket még jobban, belsőségesebbé írtam volna, de így is teljes mértékben átjöttek az érzelmeket, amiket Abby Winter szeretett volna közvetíteni. Maga a cselekmény emellett nagyon akciódús is, egyetlen egy olyan pillanat nincs, amikor unatkozhatnánk. Teljességgel magába szippant minket. Nem lehet ellenállni neki. A kifejezéseket, a mondat összetételeket is kellően használja, bár azért néhány félreütés fellelhető; ezek mégsem gátolják a zavartalan olvasmány élményét. Tipikusan egy olyan kötettel volt dolgom, amit ha egyszer elkezd az ember, akkor nagyon nehéz félretenni és egészen mással elütni az időnként. 

Úgy gondolom, hogy az a kevés szabadidő, ami munka után adódik azt úgy kell eltölteni, hogy ne csak pihentető, de tartalmas is legyen. Aki a kezébe fogja a Tiltott szerelmet az megkapja mindkettőt. Úgy kapcsolódhat ki, hogy közben pihen is, de azért a fogaskerekek járnak a fejében, hogy mi is lehet a kötet következő oldalán, vagy éppen mikor fog egy újabb csavar felbukkanni és felforgatni az eseményeket. Amellett, hogy akcióban gazdag az érzelmeknek is ad rendesen. Hol érzelmes, hol pedig érzéki.

S ezek mellé társul még a testiség és a vágy, mint figyelem fenntartó tényező. Az érzékibb, de annál inkább erotikusabb részek nagyon jól vannak megírva. Mint tudjátok nem díjazom, ha túlságosan "kocsmanyelven" vannak megfogalmazva a dolgok és az írónő nemcsak átlépett ezen, de egy teljesen új mederbe sodorta ezáltal az eseményeket. 

Imádtam olvasni a két karakter életét és azt,ahogy összefonódott a kötet egy bizonyos részénél a két szál és egy lett belőle. Nem egyszerűen elfogadhatóvá, de nagyon kézzel foghatóvá is vált és simán el tudom képzelni, hogy ez a valóságban is megtörténhet. Tipikusan szerelem első látásra érzelmekről és tettekről van szó, és ennél szebben nem is lehetett volna megfogalmazni azt,ami kialakult a főszereplőink között.

Nagyon imádtam, hogy Jonathan olyan karakán volt, hogy egy igazi személyiség, hogy egy vérbeli macsó és az írónő úgy adagolta a jobbnál-jobb szövegeket a szájába, hogy az természetesnek és tökéletesen odavalónak tűntek. 

Julie viselkedése az elején nagyon nem tetszett és nagyon sajnáltam Davidet, de a történet egy bizonyos pontján ez a sérelem is elmúlt, hiszen addig-addig adagolta nekem Abby Jon és Julie szerelmét, amíg el nem kezdtem hinni benne és amíg el nem kezdtem drukkolni értük. Amilyen természetességgel indult a megismerkedésük olyan gyors fordulatot vetett a továbbiakban a kapcsolatuk kibontakozása.

Ezeknél a részeknél érzek egy kis hiányt, mivel én tipikusan az az ember vagyok, aki nagyon szereti, ha maximálisan, tényekkel és érzésekkel alátámasztva kapja meg a szerelmi szálat, de ahogy egyre jobban haladtam a kötettel, úgy kaptam egyre több és több információt, konklúziót és tényállást, hogy mit miért is tett az írónő. 

Azt hiszem teljességgel kijelenthetem, hogy Emy Dust és Ella Steel mellett új kedvenc erotikus-romantikus magyar magánszerzős írónőt ismerhettem és szerethettem meg. A kötetről még annyit, hogy nem tudom, hogy tervben van e, de szívesen venném, ha a többi srác is, vagyis Jon barátai is megkapnák az ő maguk kis saját történetét, azt a világot, ahol teljes mértékben kiteljesedhetnek, mivel nagyon nagy potenciált látok bennük. Érdekesek, macsók, humorosak és nem utolsó sorban elég szexi kép él róluk a fejemben. Mindenesetre nem bántam meg, hogy a Tiltott szenvedély lett az első önálló és független Abby Winter kötet, amit a kezeim között foghattam és aminek elveszhettem a nagyon is jól felépített világában. Remélem lesz még szerencsém még többet és többet olvasni az írónőtől, mivel a tehetsége átüt az oldalakon és kár lenne veszni hagyni ezt az isten áldotta ajándékot. Akinek ennyire színes és vizuális a belső hangja, annak írnia kell. Összességében egy sikergyanús kötetet kaptam, ami nem meglepő módon magával rántott és csak az utolsó oldalakon engedte el a kezemet. Így kell kiemelkedni a tömegből és megmutatni, hogy mi is rejlik a koponya belsejében. Csak gratulálni tudok. Remélem még hallok felőled.
"Milyen furcsa az élet! Néha fel sem tűnik, hogy egy kapcsolatban valami nem működik, csak ha már lesz mihez hasonlítani. David akkor sem vette észre az ilyen pillanatokat, ha percekig bámultam magam elé. De az is lehet, hogy csak nem foglalkozott vele, nem tudom."

" - Julie! Bébi! - szólongatott Jonathan, de semmi kedvem nem volt ránézni. Annyira ciki volt, hogy egy apró érintése ilyen hatással van rám! - Gyerünk! Julie! - Most már határozottan nevetett rajtam."

" - Ne szekálj! Annyira jó vele lenni! Már nem is tudom, mikor éreztem magam ennyire jól. Tudom, baromság, mert alig ismerjük még egymást, de hiszem, hogy ő a másik felem. - Azt vártam, mikor fog újra a képembe röhögni, vagy kigúnyolni, de nem jött egyik sem. Ránéztem. - Tudod, miről beszélek igaz?"


Köszönöm Abby Winter írónőnek a könyvpéldányt és a bizalmat! Ha te is elolvasnád ide kattintva megrendelhető közvetlenül az írónőtől!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Carley Fortune: Várlak a tónál

" Észrevétlenül jutok el a néptelen recepciós pultig." * Találkozzunk ​egy év múlva… És ezúttal ne hagyj cserben!  Fern Brookban...