2021. április 7., szerda

Meghan Quinn: Három vakrandi (Számok és randik 1.)


" - Csak mondjam be a nevemet?"

*

„Jó reggelt, Malibu! Újabb gyönyörű napra ébredtünk itt a nyugati parton. Én Noely Clark vagyok, ez pedig a Húspiac adása…” Amikor a feltörekvő helyi étterem, a Vakkóstoló reklámszakembereiben felmerült a kérdés, vajon melyik dögös helyi celebet kérjék fel a már amúgy is felkapott kajálda népszerűsítésére, nálam jobb alanyt keresve sem találhattak volna. 
Vagány? Pipa Egyedülálló? Pipa Szereleméhes? Pipa 
Azonnal lecsaptam a lehetőségre. Javíthatatlanul romantikus és rendkívül elfoglalt dolgozó nő lévén eddig még nem sikerült rátalálnom álmaim férfijára, így hát kapva kaptam az alkalmon. 
Aztán jöttek a randik – három nagyon különböző, nagyon kellemes, nagyon egyedi randi –, és most már csak egyvalami biztos… Bajban vagyok. „Jó reggelt, Malibu! Noely Clark vagyok, és súlyos döntés előtt állok. 
Melyiket válasszam: az Öltönyöst, a Lázadót vagy a Bajnokot?” A szerelem hálójában elsöprően vicces és romantikus modern változata.


Először a kötet címe hívta fel magára a figyelmemet, aztán megláttam, hogy szerepet kap benne egy hokis, és egyből tudtam, hogy ez a kötet nekem való. Igaz, ritkán olvasok arany pöttyös regényeket, viszont, ahogy egyre idősebb leszek, azt veszem észre, hogy megértem ezekre a történetekre is, és sokkal jobban tudom élvezni őket, mint teszem azt 18 évesen. Meghan Quinntől még nem olvastam, s részben emiatt is voltam kíváncsi a Három vakrandira, na meg a koncepció is megér egy misét szerintem. Egyedi, bájos, humoros és szem nem marad szárazon, na nem a sírástól, hanem a nevetéstől.

Kapásból, ha meg kellene válaszolnom azt a kérdést, hogy kit választanék, az Öltönyöst, a Lázadót vagy a Bajnokot, bajban lennék, de egyet kell értenem Noely döntésével, hiszen valószínűleg én is annál ragadtam volna végül le, akinél ő, de haladjunk szépen sorban. Először is, már a fülszöveg sejteti, hogy ez bizony egy nagyon szórakoztató kötet lesz, és nem is tévedünk nagyot, hiszen oldalról oldalra egyre többet nevetünk a cselekményen, egyre többet mosolygunk és boldogsággal töltenek el a váratlan helyzetek, s az is, ha a kezembe vehetem a könyvet és részese lehetek az eseményeknek. A kötet középpontjában egy csinos malibui műsorvezető áll, aki kicsit szeleburdi, ugyanakkor talpraesett és nagyon nem akarja a világért sem megtalálni a szerelem. Majd regisztrál egy új társkeresőre, s konkrétan innen veszi kezdetét úgy igazán a cselekmény. Eleinte nem tudtam mit is várjak tőle, vagy hogy egyáltalán legyenek e elvárásaim, de az a legjobb döntés, ha nincsenek és akkor nem lepődünk meg azon, hogy javarészt nem komoly, sokkal inkább derült égből villámcsapásként dönt le minket a lábunkról. A kötet maga 4 részre van tagolva, az első háromban megismerhetjük az Öltönyöst, a Lázadót és a Bajnokot. 

Mindenki megkapja a maga kis terét a kibontakozásra, s annak rendje és módja szerint, bele is szeretünk az éppen aktuálisba, ami azért is nehezíti meg a döntést, mert nem tudjuk kinek is drukkoljunk a továbbiakban. Velem legalábbis így történt, hiszen az írónő mind a három hímet olyan tulajdonságokkal vértezte fel, amik imponáltak, amik szimpatikussá és szerethetővé tették az adott karaktert. 

Először Jacket ismerhetjük meg, aki jóval több, mint amit az öltönye sejtet. Nemcsak komoly tud lenni, de érzéki és egyenesen szexi is. Nagyon szerettem ezt az első részt, s ezzel az első szerelem is kialakult. Aztán jött Beck, aki egyből levett a lábamról, pikáns és dögös volt. Elvarázsolt, de itt sem volt teljesen rendben minden. Majd jött a harmadik jómadár, Hayden, akit mondanom sem kell, hogy a felhevült állapotokat lehűtötte a jeges életmódjával és a cukiságával. 

Meghan Quinn nemcsak a hősnőjét készteti választásra, de minket is. Mind a három rész alatt szemtanúi lehettünk boldogságnak, vonzódásnak, de valami sosem klappolt, aztán jött egy csavar a történetben és teljesen úgy éreztem, hogy végig játszadoznak velem. Nagyon felkavarja a vizet az utolsó rész, s azt kell, hogy mondjam, amennyire féltem ettől a csavartól, annál inkább megszerettem és már látom, hogy ez kellett a kötetnek, ez a nem mindennapi fordulat, ami hol titokzatos, hol pedig már-már bosszantóan világos. 

Maga a regény nagyon olvastatja magát, kellemes kikapcsolódást nyújt és nem utolsó sorban ellazít, hagyja hogy ússz az árral és nem akar lehúzni, az a legfőbb szándéka, hogy fennmaradj a vízen és élvezd az utazást. S ez sikerült is neki. Felettébb megszerettem mind a karaktereket, s mind a regény cselekményét. Ahol kellett vicces volt, de a komoly és sorsfordító döntésektől sem riadt vissza. A romantika része hol finomabban kerül előtérbe, s hol keményebben, de az biztos, hogy vágyaktól terhes részekben ugyanúgy része lehet az olvasónak, mint finom, puhatolózó mozdulatokban. 

A humor és a szerelem eszközeit bevetve rabolja el a szíveket és dönti romba a mai randizási szokásokról kialakult képet. Ha egy szórakoztató regényre vágysz, ahol a szexi pasik, a humor és a titokzatosság alapkellék, akkor a Három vakrandi neked íródott. Nemcsak azért, mert könnyed a stílusa és van benne valami egészen természetes, hanem azért is, mert nagyon könnyen olvasható és teljes mértékben kikapcsol, és akár borral a kézben is simán olvasható egy hosszú nap után. 

Nagyon szerettem a kötetben, hogy nem akart túlságosan rózsaszín lenni, hogy nemcsak a randizás jó oldalát mutatta meg, hanem a bukkanókat is. Emellett imádtam azt a szarkasztikus légkört, ami Noely egész személyiségét körbelengi, és ami végig hű társa volt a regény alatt. Sziporkázó, ugyanakkor bolondos is. Annak ellenére is, hogy néhol kiszámítható, nagyon kedvelhető történet egy cserfes műsorvezetőről, aki a kötet végére vagy megtalálja az áhított szerelmet, vagy nem, de ez csak akkor derül ki, ha elolvasod Noely utazását a randiappon. S hogy vajon tud e választani a 3 tökéletes jelölt közül? Az csak az időzítésen és az írónő leleményességén múlik. Csupa humor, kacagás és jó hangulat. Ha ezek közül valamelyikre éppen szükséged van, ne gondolkodj kedves olvasó, könyvet a kézbe és merülj el Meghan Quinn szórakoztató regényében. Lezárásként pedig csak annyit, hogy ide a sorozat többi kötetével, mert ez az első rész fenomenális volt és még többet akarok ebből a humoros, de egyben szórakoztató és ellazító kötetből. Ha minden igaz, akkor a következő két kötet a parlagon maradt srácok történetét mutatja be, amikre iszonyúan kíváncsi vagyok.
"Ha Jack nem lenne, ki kellene találni. Eddig azt hittem, ilyen pasik csak a mesében meg a forgatókönyvírók fejében léteznek. De most itt van ő, teljes valójában, és újra találkozni akar velem. Gyorsan igent kell mondanom, amíg még nem késő."

" - Ha Chris Hemsworth beregisztrálna a Vakkóstolóba, azonnal megkérném Chadet, hogy készítsen nekem egy profilt, és reménykednék, hogy nem haragszik meg ezért a kis félrekacsintásért.
 - Chrisért szerintem még maga Chad is versenybe szállna."

"Hát ez nagyon fincsi! HokisSrác szendvicszabálás helyett inkább a konditeremben izzad. A mellkasára tapasztom a kezemet, az ujjaim a pólóját babrálják. Felnézek, és egy nagyon zavart, ám ismerős arc néz szembe velem."

" - Öltönyöstől a Lázadóig, Lázadótól a Bajnokig. Érdekes útvonal. Ki mozgatott meg a legjobban?"




 🛒 Ha te is elolvasnád ide kattintva megrendelhető!




Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Carley Fortune: Várlak a tónál

" Észrevétlenül jutok el a néptelen recepciós pultig." * Találkozzunk ​egy év múlva… És ezúttal ne hagyj cserben!  Fern Brookban...